Ambiwalentny stosunek do Święta Zakochanych
Jak Polacy generalnie reagują na Walentynki? 30 proc. czuje się w tym dniu jak na pierwszej randce, dla 9 proc. 14 lutego kojarzy się z pierwszą nocą z ukochaną osobą, ale aż 56 proc. podchodzi do tego święta z obojętnością.

Uczestnicy ankiety podobnie odpowiadali na pytanie, czy ukochana osoba oczekuje od nich romantycznych planów na Walentynki – 55 proc. odczuwa taką presję a 45 proc. nie ma takich spostrzeżeń.
Kobiety chętniej okazują uczucia
Walentynkowych upominków spodziewać się mogą głównie panowie – w sumie aż 53 proc. odpowiedzi wskazywało, że panie przygotowują coś dla swoich narzeczonych i mężów. Panowie zdecydowanie mniej uwagi przywiązują do tego święta – łącznie 27 proc. z nich planuje zaskoczyć upominkiem swoje narzeczone i żony.

Co, gdzie i za ile
43 proc. ankietowanych podejdzie do kwestii zakupu Walentynkowych prezentów bez nadmiernego stresu. Dla co trzeciego powodem stresu jest znalezienie odpowiedniego prezentu, zaś dla co piątego odgadnięcie oczekiwań ukochanej osoby.
Połowa respondentów kupi prezenty w sklepach internetowych, zaś druga połowa woli odwiedziny w tradycyjnym sklepach. 50 proc. ankietowanych wyda na walentynkowe upominki do 125 zł, 30 proc. wyda najwyżej 50 zł, zaś 15 proc. zarezerwowało w swoim budżecie nawet 250 zł.

Walentynki nie na Facebooku
Jak zareagujemy, gdy jednak bliska nam osoba zdecyduje się do wyrażenia żywionych wobec nas uczuć na popularnym „buniu”? Dwóch na trzech ankietowanych deklaruje obojętną reakcję (19 proc. – spoko, 22 proc. – nie imponuje mi to, 20 proc. – bez różnicy) i tylko jeden na trzech odbierze taką wiadomość z przyjemnością.
Informacja o Groupon

Groupon (NASDAQ: GRPN) jest liderem na rynku ofert lokalnych, od którego rozpoczynasz przeglądanie Internetu zawsze gdy chcesz kupić cokolwiek, gdziekolwiek i kiedykolwiek. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje najlepsze oferty na usługi, podróże i produkty na całym świecie w cenach nie do pobicia.
Niezależnie od tego czy korzystasz z komputera, czy urządzenia mobilnego, zawsze znajdziesz na Groupon najciekawsze oferty w mieście dzięki Groupon Local, najlepsze propozycje podróży na Groupon Travel oraz bogaty wybór elektroniki, ubrań i akcesoriów na Groupon Shopping.
Groupon wnosi także nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniając im bogaty zestaw usług i narzędzi, takich jak możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, kontrola i analiza danych sprzedażowych, obsługa płatności i rozliczeń, system rezerwacyjny oraz obsługa operacji w punkcie sprzedaży i wiele więcej aby pomóc w zdobyciu nowych lojalnych klientów oraz bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu.

Jeśli chcesz się zapisać do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz z listy swoje miasto. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z Grouponem, wejdź na stronę works.groupon.pl.











