Eksperci szacują, że rozmiar rynku eCommerce w Polsce w 2015 r. osiągnie 33 mld złotych, z czego najmłodsza dziedzina mCommerce według najwyższych prognoz ma osiągnąć ok. 7 proc. wartości tero rynku, czyli ok. 2,3 mld zł (badania Sociomantic Labs).
- Na tle całego polskiego rynku mCommerce klienci mBanku znów stanowią grupę najszybciej adaptujących nowe rozwiązania. W kontekście prognoz, nasz wynik 10 proc. użytkowników tej nowatorskiej usługi to bardzo dobry rezultat. - mówi Andrzej Chechliński, odpowiedzialny za rozwój eCommerce w mBanku.
Biorąc pod uwagę prognozy dotyczące rozwoju rynku m-commerce w Polsce i coraz większy wolumen zakupów dokonywanych przez konsumentów w sieci, łatwe przelewy mobilne już wkrótce będą jedną z podstawowych usług oferowanych przez banki. Tym bardziej cieszy fakt, że mBank udostępniając wraz z PayU pierwszy mobilny e-przelew na jedno kliknięcie, ponownie wyznaczył kierunek zmian, wyprzedzając tym samym konkurencję i oczekiwania swoich klientów.

dostarczył
infoWire.pl











