Pandemia Covid-19 i związane z nią ograniczenia dają się we znaki w każdym zakątku świata. Z powodu koronawirusa cierpią między innymi Brazylijczycy, gdzie ciągle notuje się wysoką liczbę nowych zachorowań dziennie, a kraj z trudem radzi sobie z opanowanie choroby.
W tej ciężkiej sytuacji Brazylijczycy - jak wiele osób na całym świecie - tęsknią za swoimi ulubionymi restauracjami, spędzając czas z rodziną, noce często zostawiając dla przyjaciół. Burger King postanowił w swojej nowej kampanii przypomnieć najbardziej nietypowe, śmieszne, żenujące i wstydliwe momenty, zarejestrowane okiem kamer z lokali sieci.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/burger-king-oglasza-gwiazdke-w-lipcu-skraca-2020 ##
Film "Late Night Stores" promuje przy okazji ofertę specjalnych dostaw brazylijskiego Burger Kinga od północy do 5 rano ze zniżką70 proc. na zamówienia.

Kreację przygotowała agencja David z Sao Paulo. Produkcją zajęło się studio Cafe Royal.











