Oglądalność trzeciej serii programu Tomasza Lisa „Co z tą Polską?” wyniosła średnio 2,05 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 22,86 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Gorsze wyniki talk show miał w grupie wiekowej 16-49 lat, gdzie udziały wyniosły 18,93 proc.
Najpopularniejszy odcinek programu w minionym sezonie nadano 7 grudnia 2006 roku. Obejrzało go 3,11 mln widzów, a udziały wyniosły 35,7 proc. Gościem tego wydania był Andrzej Lepper, a głównym tematem była ujawniona kilka dni wcześniej tzw. seksafera.
Wszyscy 4+16 - 49DataAMRAMR %SHR %SHR %14-06-20072 244 6256,24%24,34%22,47%31-05-20071 767 9474,91%19,84%16,72%24-05-20071 544 1304,29%17,54%13,09%17-05-20072 122 8775,90%23,00%18,74%10-05-20071 304 3863,63%14,08%11,28%26-04-20072 048 4555,69%24,44%18,83%19-04-20071 607 6934,47%19,96%17,57%12-04-20071 954 3655,43%21,22%17,88%05-04-20072 174 1306,04%23,07%18,38%29-03-20071 997 6985,55%23,59%18,66%22-03-20071 730 5174,81%18,99%14,92%15-03-20071 769 9154,92%20,67%16,09%08-03-20072 083 5585,79%24,31%21,54%01-03-20072 813 3977,82%28,78%23,51%22-02-20072 011 6845,59%21,20%16,90%15-02-20072 158 5046,00%23,24%18,85%08-02-20072 072 7875,76%21,14%16,07%01-02-20072 255 0186,27%22,81%18,51%25-01-20072 310 6946,42%24,83%22,69%18-01-20071 685 7674,69%21,23%14,97%11-01-20072 094 0045,82%23,05%18,47%21-12-20062 163 9556,02%24,72%21,00%14-12-20062 451 3306,82%27,51%21,50%07-12-20063 111 7248,65%35,70%32,92%30-11-20062 073 1215,76%23,25%18,66%16-11-20061 892 7125,26%20,70%17,07%09-11-20062 166 7246,02%24,38%21,77%02-11-20062 005 1215,58%22,92%19,08%26-10-20061 829 8795,09%18,70%14,12%19-10-20061 823 3155,07%21,05%18,18%12-10-20061 711 3914,76%19,96%15,09%05-10-20062 337 4366,50%26,47%22,56%28-09-20062 373 6516,60%25,81%21,32%21-09-20062 032 0405,65%22,11%19,54%14-09-20061 671 6444,65%19,85%16,22%07-09-20062 016 3515,61%22,77%20,82%średnia2 052 4555,71%22,86%18,93%

W porównaniu z dwiema poprzednimi edycjami widownia „Co z tą Polską?” spadła, wzrosły natomiast udziały Polsatu w czasie nadawania programu. Jednym z powodów tych zmian było zapewne stopniowe przenoszenie pory emisji z 21.40 (na początku pierwszego sezonu) na 22.30 (w trzeciej serii).
Wszyscy 4+16 - 49SezonAMRAMR %SHR %SHR %2004 - 20052 272 8896,32%18,84%17,06%2005 - 20062 114 9395,89%21,11%18,61%2006 - 20072 052 4555,71%22,86%18,93%
W sezonie 2006 – 2007 na reklamach emitowanych wokół programu Polsat zarobił w sumie 13 mln zł. To mniej niż przy pierwszej serii, gdy wpływy wyniosły 15,8 mln zł, ale więcej niż w poprzednim sezonie, gdy było to 11,9 mln zł. (dane cennikowe, bez rabatów).
Podczas nadawania zakończonej właśnie edycji „Co z tą Polską?” Polsat był na drugą najchętniej oglądaną stacją w Polsce. Najwięcej widzów miał w tym czasie TVN (2,19 mln), na trzecim miejscu znalazła TVP2 (1,38 mln), a dopiero na czwartym – TVP1 (890 tys.).

AMRAMR %SHR %TVN2 194 6126,10%24,47%Polsat2 052 4555,71%22,86%TVP21 385 1063,85%15,44%TVP1893 8242,48%9,97%
Program Tomasza Lisa najchętniej wybierały kobiety, widzowie powyżej 40. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
AFFADH %PłećMężczyźni9646,32%Kobiety10453,68%Wiek4- 9 110,71%10- 15241,97%16 - 19422,65%20 - 24474,20%25 - 29625,18%30 - 34836,20%35 - 39855,50%40 - 441006,82%45 - 4913911,35%50 - 5415312,54%55 - 5919413,08%60+16629,81%Wlk.miastaWieś8331,72%< 50 tys.10024,02%50-100 tys.1129,99%100-200 tys.15812,74%> 200 tys.10521,52%ZawódTop management12610,27%Pracownicy szczebla średniego9711,63%Pracownicy fizyczni i rolnicy8415,43%Emeryci17244,74%Inne5117,92%WykształceniePodstawowe9441,97%Średnie12637,21%Wyższe16318,14%Inne192,68%
Program Tomasza Lisa „Co z tą Polską?” emitowany jest w Polsacie od 30 września 2004 roku. Co tydzień w studiu spotykają się zaproszeni goście, aby dyskutować o najważniejszych w kraju wydarzeniach politycznych i społecznych. Wśród nich są nie tylko czołowi politycy, ale także m.in. duchowni, historycy, aktorzy czy sportowcy.











