'Co z tą Polską?': mniejsza widownia, lepsze udziały

Trzecią serię 'Co z tą Polską?' oglądało mniej widzów niż w poprzednich sezonach, ale wzrosły udziały programu w rynku. Na reklamach Polsat zarobił 13 mln złotych.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Oglądalność trzeciej serii programu Tomasza Lisa „Co z tą Polską?” wyniosła średnio 2,05 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 22,86 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Gorsze wyniki talk show miał w grupie wiekowej 16-49 lat, gdzie udziały wyniosły 18,93 proc.

Najpopularniejszy odcinek programu w minionym sezonie nadano 7 grudnia 2006 roku. Obejrzało go 3,11 mln widzów, a udziały wyniosły 35,7 proc. Gościem tego wydania był Andrzej Lepper, a głównym tematem była ujawniona kilka dni wcześniej tzw. seksafera.

Wszyscy 4+16 - 49DataAMRAMR %SHR %SHR %14-06-20072 244 6256,24%24,34%22,47%31-05-20071 767 9474,91%19,84%16,72%24-05-20071 544 1304,29%17,54%13,09%17-05-20072 122 8775,90%23,00%18,74%10-05-20071 304 3863,63%14,08%11,28%26-04-20072 048 4555,69%24,44%18,83%19-04-20071 607 6934,47%19,96%17,57%12-04-20071 954 3655,43%21,22%17,88%05-04-20072 174 1306,04%23,07%18,38%29-03-20071 997 6985,55%23,59%18,66%22-03-20071 730 5174,81%18,99%14,92%15-03-20071 769 9154,92%20,67%16,09%08-03-20072 083 5585,79%24,31%21,54%01-03-20072 813 3977,82%28,78%23,51%22-02-20072 011 6845,59%21,20%16,90%15-02-20072 158 5046,00%23,24%18,85%08-02-20072 072 7875,76%21,14%16,07%01-02-20072 255 0186,27%22,81%18,51%25-01-20072 310 6946,42%24,83%22,69%18-01-20071 685 7674,69%21,23%14,97%11-01-20072 094 0045,82%23,05%18,47%21-12-20062 163 9556,02%24,72%21,00%14-12-20062 451 3306,82%27,51%21,50%07-12-20063 111 7248,65%35,70%32,92%30-11-20062 073 1215,76%23,25%18,66%16-11-20061 892 7125,26%20,70%17,07%09-11-20062 166 7246,02%24,38%21,77%02-11-20062 005 1215,58%22,92%19,08%26-10-20061 829 8795,09%18,70%14,12%19-10-20061 823 3155,07%21,05%18,18%12-10-20061 711 3914,76%19,96%15,09%05-10-20062 337 4366,50%26,47%22,56%28-09-20062 373 6516,60%25,81%21,32%21-09-20062 032 0405,65%22,11%19,54%14-09-20061 671 6444,65%19,85%16,22%07-09-20062 016 3515,61%22,77%20,82%średnia2 052 4555,71%22,86%18,93%

W porównaniu z dwiema poprzednimi edycjami widownia „Co z tą Polską?” spadła, wzrosły natomiast udziały Polsatu w czasie nadawania programu. Jednym z powodów tych zmian było zapewne stopniowe przenoszenie pory emisji z 21.40 (na początku pierwszego sezonu) na 22.30 (w  trzeciej serii).

Wszyscy 4+16 - 49SezonAMRAMR %SHR %SHR %2004 - 20052 272 8896,32%18,84%17,06%2005 - 20062 114 9395,89%21,11%18,61%2006 - 20072 052 4555,71%22,86%18,93%

W sezonie 2006 – 2007 na reklamach emitowanych wokół programu Polsat zarobił w sumie 13 mln zł. To mniej niż przy pierwszej serii, gdy wpływy wyniosły 15,8 mln zł, ale więcej niż w poprzednim sezonie, gdy było to 11,9 mln zł. (dane cennikowe, bez rabatów).

Podczas nadawania zakończonej właśnie edycji „Co z tą Polską?” Polsat był na drugą najchętniej oglądaną stacją w Polsce. Najwięcej widzów miał w tym czasie TVN (2,19 mln), na trzecim miejscu znalazła TVP2 (1,38 mln), a dopiero na czwartym – TVP1 (890 tys.).

AMRAMR %SHR %TVN2 194 6126,10%24,47%Polsat2 052 4555,71%22,86%TVP21 385 1063,85%15,44%TVP1893 8242,48%9,97%

Program Tomasza Lisa najchętniej wybierały kobiety, widzowie powyżej 40. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

AFFADH %PłećMężczyźni9646,32%Kobiety10453,68%Wiek4- 9 110,71%10- 15241,97%16 - 19422,65%20 - 24474,20%25 - 29625,18%30 - 34836,20%35 - 39855,50%40 - 441006,82%45 - 4913911,35%50 - 5415312,54%55 - 5919413,08%60+16629,81%Wlk.miastaWieś8331,72%< 50 tys.10024,02%50-100 tys.1129,99%100-200 tys.15812,74%> 200 tys.10521,52%ZawódTop management12610,27%Pracownicy szczebla średniego9711,63%Pracownicy fizyczni i rolnicy8415,43%Emeryci17244,74%Inne5117,92%WykształceniePodstawowe9441,97%Średnie12637,21%Wyższe16318,14%Inne192,68%

Program Tomasza Lisa „Co z tą Polską?” emitowany jest w Polsacie od 30 września 2004 roku. Co tydzień w studiu spotykają się zaproszeni goście, aby dyskutować o najważniejszych w kraju wydarzeniach politycznych i społecznych. Wśród nich są nie tylko czołowi politycy, ale także m.in. duchowni, historycy, aktorzy czy sportowcy.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online