Coca-Cola ujawnia marketingowe plany

Coca-Cola ujawniła szczegóły globalnej kampanii marketingowejwspierającej patronat firmy nad Mistrzostwami Świata w piłce nożnejRPA 2010.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania będzie obejmować trzy telewizyjne spoty reklamowe,które będą emitowane na całym świecie.

W jednej z reklam wystąpi Roger Milla, były reprezentantKamerunu i jedna z pierwszych afrykańskich gwiazd piłkarskich naarenie międzynarodowej. Drugi spot będzie pokazywał historięmłodego zawodnika poszukującego "idealnego sposobu radości zezdobycia gola", a trzeci ma opowiadać o obejmującym 86 krajówtournee z Pucharem Świata, które sponsorowane jest przezCoca-Colę.

W ramach kampanii firma przyzna także nagrodę za najlepszy wcałym turnieju sposób radości ze zdobytej bramki, a za każdy goluczczony tańcem przez jego zdobywcę, przekaże dodatkowe pieniądzena swój program 'Water for Schools'. Coca-Cola planuje takżewprowadzenie do sprzedaży swoich napojów w pamiątkowychopakowaniach, nawiązujących tematyką do nadchodzącej imprezy.

Coca-Cola jest oficjalnym sponsorem piłkarskiego mundialunieprzerwanie od 1978 roku.

źródło: Marketing Week

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela