Coccolino z multisensoryczną kampanią płynów i perfum do prania

Marka Coccolino rozpoczyna nową odsłonę komunikacji pod hasłem "Znajdź swój duet Coccolino". Jej celem jest zbudowanie percepcji synergii produktów – płynów do płukania i perfum Coccolino Perfume Elixir.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Coccolino z multisensoryczną kampanią płynów i perfum do prania
mat.pras,

Kampanii "Znajdź swój duet Coccolino" towarzyszą niestandardowe działania, których celem jest dostarczenie user experience na każdym etapie projektu.

Działania obejmują: sampling w paczkomatach InPost (obrandowane Paczkomaty oraz próbki produktów w skrytkach), akcje ambientowe (w wybranych lokalizacjach w Warszawie i Krakowie konsumenci będą mogli osobiście spotkać misia Coccolino, który będzie wręczał próbki produktów), aktywacje z influencerami.

Za koncept kampanii oraz działania eventowe, OOH i aktywację z influencerami odpowiada agencja Yellowcups. Towarzyszy im kampania mediowa w digitalu realizowana przez Mindshare (WPP Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"