„Comedy Central ratuje świat” to kampania społeczna Comedy Central Polska, w ramach której poruszane są kwestie nierówności społecznych. Seria składa się z pięciu odcinków, w których znani komicy i aktorzy komediowi rozmawiają m.in. o homofobii, seksizmie i dyskryminacji ze względu na wiek.
W najnowszym odcinku stand-uperki Aleksandra Petrus i Agnieszka Matan poruszają temat dyskryminacji ze względu na orientację seksualną.
3-minutowy spot jest emitowany od 16 marca w internecie, na YouTube oraz na platformach społecznościowych na profilach Comedy Central.

Cykl ruszył we wtorek, 9 marca 2021 roku, kolejne odcinki mają premiery we wtorki.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/malgorzata-kosciuk-senior-manager-retail-licencing-viacomcbs-cee,7170371497240193a ##
W ubiegłym roku przychody koncernu medialnego ViacomCBS wyniosły 25,28 mld w porównaniu z 26,99 mld dol. w 2019 roku. To spadek o 6 proc. w ujęciu rocznym. Zysk netto z działalności operacyjnej w 2020 roku wyniósł 2,3 mld dolarów, co jest wynikiem o 27 proc. gorszym niż w roku 2019, kiedy koncern zarobił 3,17 mld dolarów.











