Comperia.pl zareklamuje w telewizji nową markę (wideo)

Comperia.pl,wydawca internetowych porównywarek finansowych, wiosną br. przeprowadzi wizerunkowo-produktową kampanię reklamową w telewizji. Pracuje nad nią wspólnie z firmami Codemedia i  Ilmatic Productions.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Comperia.pl zareklamuje w telewizji nową markę (wideo)
Shutterstock.com

Kampania będzie nawiązywała do misji firmy wyrażonej hasłem „Oszczędzamy Twój czas oraz pieniądze”. Ma promować nowy produkt w ofercie Comperia.pl.

Spółka zrealizuje akcję wspólnie z dwoma firmami wybranymi w konkursie ofert. Są to Ilmatic Production, która odpowiada za produkcję spotu, oraz dom mediowy Codemedia, który zajmie się planowaniem i zakupem mediów. Ten ostatni pracował dla spółki Comperia.pl przy dwóch kampaniach telewizyjnych realizowanych wiosną ub.r. (więcej na ten temat).

- Przygotowujemy 30-sekundowy spot o directowym przekazie. Kampania telewizyjna ma być wydatnym wsparciem działań, jakie zaplanowaliśmy na okres promocji nowego brandu - zapowiada Adam Urbanowski, dyrektor marketingu Comperia.pl, dodając, że aktywności będą prowadzone również w innych kanałach komunikacji.

W grudniu ub.r. strony Grupy Comperia zanotowały 244,5 tys. użytkowników i 892,1 tys. odsłon, a sama porównywarka Comperia.pl - 159 tys. użytkowników i 459,4 tys. odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu