ComPress nadal Toma

Agencja PR ComPress wznawia współpracę z marką Toma z portfolioPepsi Cola General Bottlers. Kontynuowane będą aktywności z zakresuPR-u produktowego oraz media relations.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Za działania PR w ramach współpracy z PCGB odpowiada BartłomiejSzmaj, Marketing Manager. W ramach agencji ComPress projektrealizowany jest przez zespół FMCG i koordynują go MartaWiniarek-Miętus oraz Katarzyna Czechowska.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele