Continental, który w tym roku obchodzi 140-lecie istnienia i 100-lecie obecności w Polsce, poprzez zaangażowanie w mistrzostwa rozgrywane w Polsce i na Ukrainie, zamierza wzmocnić swoją pozycję na tych dwóch rynkach.
"Chcemy zwiększyć świadomość marki w wymiarze międzynarodowym, podkreślić wyjątkowość Continental pod względem troski o bezpieczeństwo oraz zapewnić wzrost sprzedaży w dłuższej perspektywie czasowej" - stwierdził Nikolai Setzer, członek zarządu odpowiedzialny za dział opon w koncernie Continental AG.

W ramach zawartego porozumienia, Continental będzie mógł wykorzystać bilety na mecze w ramach akcji promocyjnych skierowanych do swoich klientów. Jednocześnie marka będzie obecna podczas wszystkich spotkań rozgrywanych w ramach mistrzostw dzięki emisji spotów reklamowych na banerach. Ponadto na stronie internetowej www.ContiSoccerWorld.com fani footballu znajdą informacje i doniesienia o gwiazdach, drużynach, trenerach oraz państwach będących gospodarzami rozgrywek.











