Coraz więcej internautów korzysta w pracy z serwisów społecznościowych

Popularność serwisów społecznościowych rośnie nie tylko wśród ogółu konsumentów, ale również wśród internautów będących w pracy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z raportu pt. 'The Collaborative Internet', opracowanego przez zajmującą się zapewnianiem bezpieczeństwa w sieci firmę FaceTime Communications, wynika że na świecie rośnie odsetek pracowników korzystających z firmowych komputerów do logowania się na strony każdego z analizowanych serwisów społecznościowych.

W ubiegłym roku aż 93 proc. pracowników podczas wykonywania obowiązków służbowych korzystało dla celów osobistych z Facebooka. Dla porównania, rok wcześniej odsetek ten wynosił tylko 35 proc. Znaczące wzrosty odnotowano również w przypadku szeregu innych tego typu serwisów, np. MySpace (z 27 do 91 proc.), YouTube (z 55 do 85 proc.), Second Life (z 6 do 59 proc.), Digg (z 10 do 63 proc.), Twitter (z 11 do 62 proc.) czy LinkedIn (z 33 do 48 proc.).

Ogółem 95 proc. pracowników dla osobistych lub zawodowych celów wchodzi na portale społecznościowe. 61 proc. robi to co najmniej raz dziennie, a 15 proc. przyznaje, że jest stale zalogowanych na tego typu stronach w ciągu całego dnia w pracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"