Crowley Data Poland zostanie MVNO dzięki współpracy z MNI

Spółka telekomunikacyjna Crowley Data Poland zostanie wirtualnymoperatorem telefonii komórkowej (MVNO) dzięki umowie z MNI,poinformowała firma w komunikacie w środę.

isb-kk
isb-kk
Udostępnij artykuł:

"Crowley Data Poland zawarł umowę o współpracy z MNI Mobile,która umożliwia firmie świadczenie usług telefonii mobilnej wmodelu MVNO przy wykorzystaniu narzędzi i infrastruktury MNI orazsieci mobilnej PTK Centertel. Crowley będzie świadczył usługiabonentom pod własną marką, zapewniając obsługę przed- iposprzedażną. Firma planuje zachować dotychczasową przewagękonkurencyjną, jaką jest elastyczne dopasowanie oferty produktowejdo potrzeb klienta biznesowego" - czytamy w komunikacie.

Crowley Data Poland planuje uruchomienie sprzedaży usługmobilnych na przełomie I/ II kwartału 2008 roku. Oferta kierowanabędzie wyłącznie do klientów biznesowych, a w szczególnościsegmentu małych i średnich firm.

W sierpniu główny udziałowiec firmy George D. Crowley jr.poinformował, że firma może wejść na GPW. W alternatywnymscenariuszu do firmy może wejść duży fundusz inwestycyjny, spółkamoże się też dalej rozwijać w oparciu o własne możliwościfinansowe.

Do tej pory Crowley Data Poland zainwestował w Polsce - wedługszefów firmy - ok. 100 mln USD.

Przychody netto spółki w I połowie tego roku wyniosły 39,50 mlnzł, co oznacza wzrost o 16,5% r/r. Zysk operacyjny przedamortyzacją (EBITDA) wyniósł 6,57 mln zł, co oznacza wzrost o43,0%. Spółka prognozuje, że w tym roku jej przychody wzrosną o18,0% do 71,30 mln zł.

Spółka działa na rynku usług teleinformatycznych dla firm iinstytucji publicznych. Wśród jej klientów znajdują się m.in. NIK,NFZ, TVP i IPN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii