Agencja zajmie się opracowaniem strategii i komunikacji, jak również przygotowywaniem koncepcji kreatywnych działań reklamowych dla marki Cukier Królewski na kolejny rok. Komunikacja obejmie działania komunikacyjne w kanale digital, obsługę mediów społecznościowych, aktywacje konsumenckie, współprace influencerskie oraz obsługę kampanii mediowych.
- To już kolejny rok z Insignią. Do kontynuacji tej współpracy przekonują nas wyjątkowe kompetencje agencji, jej wyczucie gustu oraz znajomość rynku, które są dla nas niezwykle cenne. Szczególnie doceniamy czujność, otwartość na wyzwania oraz elastyczność w działaniu, które zawsze idą w parze z kreatywnym poszukiwaniem rozwiązań - również w obszarze skutecznego wsparcia sprzedaży. Cieszymy się, że wspólnie realizujemy wartościowe projekty, które przekładają się na konkretne efekty wizerunkowe i biznesowe – komentuje Małgorzata Jedynak, brand manager w Südzucker Polska SA.

W 2025 r. Insignia zdecydowała się zaproponować klientowi nieco odmienną niż wcześniej strategię działania, skupiającą się bardziej na wspieraniu sprzedaży.
- Patrząc na realia rynkowe takie jak wojna dyskontów, niepewność konsumencka czy smart shopping uznaliśmy, że musimy podejść do tematu w sposób bardziej elastyczny. Mocny nacisk w strategii na bieżący rok położyliśmy więc na wsparcie sprzedaży B2B oraz B2C - mówi Sylwester Wrona, chief operating officer w agencji Insignia.
Marka jest klientem agencji Insignia od 2020 roku.











