W nowej promocji Cyfry+ za jej wybrane pakiety płaci się o połowę niższy abonament przez 11 miesięcy. Natomiast przy podpisaniu umowy na 25 miesięcy dodatkowo dostępne są Canal+ za pół ceny przez 8 miesięcy oraz dekoder HD za złotówkę. Promocję reklamuje kampania, w której mała dziewczynka z czerwonym lizakiem sprytnie namawia swojego tatę do skorzystania z tej oferty. Dziewczynka z lizakiem występowała już w ubiegłorocznych reklamach Cyfry+ – wizerunkowej (więcej na ten temat) i sprzedażowej (więcej).
Obecna akcja reklamowa od 3 stycznia jest prowadzona w telewizji, radiu, prasie i internecie. Wykorzystywany w niej spot wyreżyserował Piotr Trzaskalski, zrealizował dom produkcyjny Pro Production, a postprodukcją zajęło się studio Badi Badi. Kreację całej kampanii przygotowała agencja reklamowa Change Integrated, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenithoptimedia Group.












