Czasopisma w górę

Światowe wydatki na reklamy w czasopismach zwiększyły się wubiegłym roku o 2,7 procenta.

km
km
Udostępnij artykuł:

Międzynarodowa Federacja Prasy Periodycznej (InternationalFederation of the Periodical Press - FIPP) prognozuje, że do 2010roku tempo wzrostu utrzyma się na średnim rocznym poziomie 3,4procenta - informuje serwis Media Life.

Czasopisma tracą jednak udziały pod względem wydatkówreklamodawców na wszystkie media. W latach 2006 - 2010 mają onespaść z 12,5 do 11,4 procenta. Z drugiej strony będą one sobieradzić lepiej od prasy codziennej, w przypadku której w ciągunajbliższych trzech lat wydatki na reklamę będą co roku rosłyśrednio tylko o 2,8 procenta.

Z danych FIPP wynika również, że wydatki na reklamy wczasopismach w Chinach, w latach 2001 - 2006 zwiększyły się ponaddwukrotnie (ze 145 do 375 milionów dolarów), a w roku obecnymsięgną poziomu 515 milionów dolarów. Dla porównania, na rynkuamerykańskim w okresie 2001 - 2006 wydatki te wzrosły z 21,5 do25,2 miliarda dolarów, a w tym roku wyniosą 28,3 miliardadolarów.

źródło: Media Life

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"