Czasopisma zyskują w sieci

W ostatnim kwartale ubiegłego roku, 320 czołowych serwisówinternetowych amerykańskich czasopism odwiedzało średnio 67,5miliona unikalnych użytkowników miesięcznie.

km
km
Udostępnij artykuł:

W porównaniu z analogicznym okresem roku 2006 oznacza to wzrosto 8,1 procenta - informuje serwis MediaPost Publications, powołującsię na dane firmy badawczej Nielsen Online, zestawione przezorganizację Magazine Publishers of America (MPA).

Użytkownicy, którzy w ostatnich trzech miesiącach 2007 rokuodwiedzali internetowe serwisy czasopism, wygenerowali na nich wtym czasie 434,4 miliona wizyt (wzrost o 12,3 procenta), a czasspędzany przez nich na tych stronach zwiększył się o 5,5 procentado 1,78 miliarda minut miesięcznie (statystyczna wizyta trwałanieco ponad 4 minuty).

Z przedstawionych przez MPA danych wynika również, żeinternetowe serwisy czasopism docierały w IV kwartale zeszłego rokudo blisko 42 procent amerykańskich internautów. To o 7,1 procentawięcej w porównaniu z zasięgiem notowanym rok wcześniej.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji