Czerwone balony w centrum Warszawy. Tak HBO Max promuje nowy serial

Niecodzienna akcja marketingowa w Warszawie i innych światowych metropoliach poprzedziła premierę nowego serialu "To: Witajcie w Derry". Czerwone balony, symbol świata "To", przeniosły klimat produkcji HBO Max do rzeczywistości.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Czerwone balony w centrum Warszawy. Tak HBO Max promuje nowy serial
mat. prasowe

Globalna akcja marketingowa pod tytułem "Red Balloon Takeover" ruszyła 22 października i objęła największe miasta świata.

Kultowe czerwone balony z mrocznego świata "To", stworzonego przez Stephena Kinga, najpierw rozpoczęły swoją podróż po mediach społecznościowych, a potem zaczęły się pojawiać w 18 miastach na całym świecie — w Nowym Jorku, Los Angeles, Meksyku, Madrycie, Paryżu, Singapurze, Sydney czy Warszawie.

Tego dnia dworzec Warszawa Centralna zmienił się w miejsce rodem z uniwersum "To", oferując podróżnym immersyjne doświadczenie promocyjne. Podróżni mogli spotkać na dworcu m.in. przerażającego klauna, który jest głównym antagonistą serii.

W ramach kampanii na fasadzie dworca widniała projekcja mappingowa, w hali biletowej zawisła piramida czerwonych balonów, a przechodniów zaczepiali ambasadorzy marki w stylizacjach z lat 60., pytający "Przepraszam, czy ten pociąg jedzie do Derry?".

TO: Witajcie w Derry | Red Balloon Global Stunt

W kampanię zaangażowani byli także influencerzy, którzy relacjonowali ją w mediach społecznościowych.

Realizację akcji "Red Balloon Takeover" wspierają także działania online i outdoorowe – kampania OOH, siatki w spektakularnych lokalizacjach, ekrany DOOH na stacjach metra i w pobliżu Złotych Tarasów, a także bezpłatne pokazy pierwszego odcinka serialu w 53 kinach Helios w całej Polsce. Pokazy odbędą się w dniu premiery serialu, czyli 27 października.

O czym jest serial "To: Witajcie w Derry"?

Akcja serialu rozgrywa się w świecie stworzonym przez Stephena Kinga w powieści "To" i rozszerza wizję przedstawioną przez reżysera Andy’ego Muschiettiego w filmach fabularnych "To" i "To: Rozdział 2".

Wyprodukowany przez HBO i Warner Bros. Television, opracowany przez Andy’ego i Barbarę Muschiettich oraz Jasona Fuchsa, serial oparty jest na powieści Stephena Kinga pt. "To". Andy Muschietti wyreżyserował kilka odcinków oryginalnego serialu.

Producentami wykonawczymi są Andy i Barbara Muschietti (firma produkcyjna Double Dream), Jason Fuchs, Brad Caleb Kane, David Coatsworth, Bill Skarsgård, Shelley Meals, Roy Lee i Dan Lin. Jason Fuchs, który napisał scenariusz do pierwszego odcinka, oraz Brad Caleb Kane pełnią także funkcję współ-showrunnerów projektu — czytamy w oficjalnym opisie produkcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek