Głównym celem kampanii OLX jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców, w tym osób, które na co dzień nie interesują się motoryzacją, ale dla których posiadanie samochodu i związane z nim naprawy są częścią codzienności.
O tym, że używane części samochodowe są korzystnym rozwiązaniem, OLX mówi przez pryzmat relacji ojca i córki.

- Wiele osób doświadcza stresu związanego z niespodziewaną awarią samochodu i koniecznością poniesienia wysokich kosztów naprawy. Nowa kampania OLX ma na celu pokazanie, że używane części dostępne na OLX stanowią doskonałe rozwiązanie. Chcemy o nich opowiedzieć przez pryzmat autentycznych ludzkich relacji. Wierzymy, że wiedza przekazywana w gronie rodziny i przyjaciół, zapisana w codziennych wspomnieniach, ma ogromną moc. To właśnie w tych relacjach często odnajdujemy praktyczne porady i rozwiązania, które pomagają nam w trudnych sytuacjach, takich jak naprawa samochodu - mówi Łukasz Borowicz, acting head of marketing OLX Parts EU & OLX RPB.
Komunikacja prowadzona jest w telewizji, internecie (social media, display) oraz na nośnikach OOH.
Jest to pierwsza tak szeroko zakrojona kampania OLX dla kategorii części motoryzacyjne.

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja VML. Spot wyprodukował Warsaw Production.











