Czyste brzmienie Garnier

Reklamy w telewizji, prasie i radiu, wsparte konkursami i imprezami w centrach handlowych przy dźwiękach muzyki DJ Adamusa - Agencja Publicis przygotowała nową kampanię dla kosmetyków Garnier Czysta Skóra.

sz
sz
Udostępnij artykuł:

„Niedoskonałości? Zagraj im na nosie. Stosuj Garnier Czystą Skórę” – to główne hasło, reklamujące gamę kosmetyków do twarzy firmy Garnier.

Przygotowany przez Publicis 30-sekundowy spot telewizyjny prezentuje krem nawilżający Czysta Skóra A z gamy kosmetyków Garnier Czysta Skóra. Bohaterką spotu jest dziewczyna, która dzięki unikalnemu działaniu kremu nawilżającego radzi sobie z niedoskonałościami skóry. Spot można obejrzeć na stronie internetowej:

Reklamy kosmetyków Garnier Czysta Skóra pojawią się też w prasie - w takich pismach jak: „Dziewczyna”, „Olivia”, „Popcorn”, „Twist” czy „Cogito”.

Garnier Czysta Skóra to linia kosmetyków oczyszczających przeznaczonych do pielęgnacji skóry z niedoskonałościami. Garnier Czysta Skóra jest liderem sprzedaży pod względem ilościowym i wartościowym na rynku produktów przeciwtrądzikowych.

Ale spoty telewizyjne i radiowe oraz reklamy prasowe to tylko część kampanii, przygotowanej przez Agencję Publicis. W najbliższy weekend rusza akcja Garnier Czyste Brzmienie, którą wspiera jeden z popularniejszych polskich DJów, producent muzyczny, kompozytor, dziennikarz, twórca remixów m.in. dla Manaamu, Kasy, Futra - DJ Adamus. W centrach handlowych największych miast Polski na stoiskach Garnier będzie można zbadać swoją skórę, a po zakupie dwóch produktów otrzymać atrakcyjne muzyczne prezenty - odtwarzacze mp3 i płyty z muzyką DJ Adamusa.

Szczegółowe informacje dotyczące akcji Garnier Czyste Brzmienie można znaleźć na stronie internetowej

www.garnierczystebrzmienie.pl

. Na stronie znajdują się informacje o produktach i eventach w centrach handlowych, wywiady z DJ Adamusem oraz konkurs „Zostań DJem” na najlepiej zmiksowany utwór muzyczny.

Stoiska i materiały wspierające akcję w punktach sprzedaży przygotowała agencja Publicis. Kolejne imprezy w centrach handlowych będą też reklamowane w lokalnych rozgłośniach Radia Eska i trójmiejskim Radiu Hit.

Media dla kampanii zaplanował dom mediowy Optimedia.

„Przygotowana przez Publicis kampania kosmetyków Garnier Czysta Skóra jest naprawdę wyjątkowa. Połączenie reklamy telewizyjnej, prasowej i radiowej z eventami w centrach handlowych oraz konkursem pozwoli skuteczniej dotrzeć do młodych ludzi, będących grupą docelową gamy Garnier Czysta Skóra” – powiedziała Agnieszka Wichracka, Group Account Director Publicis.

sz
Autor artykułu:
sz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów