Damian Jan Borecki, Marta Kabulska i Anna Kaczmarek awansowali w Grupie naTemat

W Grupie naTemat Damian Jan Borecki awansował na stanowisko dyrektora ds. strategii i rozwoju, Marta Kabulska - na szefową produktu serwisów mamadu.pl i Dadhero.pl, a Anna Kaczmarek - na szefową produktu zdrowotnego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Damian Jan Borecki, Marta Kabulska i Anna Kaczmarek awansowali w Grupie naTemat
Damian Jan Borecki, Marta Kabulska i Anna Kaczmarek

Damian Jan Borecki poprzednio w Grupie naTemat pełnił funkcję head of creative. Obecnie jako dyrektor ds. strategii i rozwoju będzie też szukał nowych dróg rozwoju serwisów oraz nowych obszarów biznesu, koordynował nowe inicjatywy oraz nadzorował wdrażanie nowych rozwiązań reklamowych i redakcyjnych.

Z firmą Borecki jest związany od maja 2019 roku. Wcześniej pracował m.in. w „Vogue Polska”, z branży mediów ma w sumie 14 lat doświadczenia.

Marta Kabulska jako szefowa produktu mamadu.pl i Dadhero będzie odpowiadała także za biznesowy rozwój obu serwisów. Nadal będzie ich redaktor naczelną. Kabulska z Grupą naTemat jest  związana od 2016 roku, wcześniej pracowała m.in. w Edipresse Polska.

Anna Kaczmarek będzie nadzorowała zespół w Grupie naTemat zajmujący się tematyką zdrowotną, do którego ma dołączyć nowa osoba. Celem będzie tworzenie treści wyróżniających się eksperckością i podejściem do zdrowia jako całego systemu opieki zdrowotnej, usług, eksperckiej edukacji zdrowia psycho-fizycznego, a nie jedynie masowych serii tekstów pod SEO.

Kaczmarek pracuje w Grupie naTemat od prawie 7 lat jako redaktorka prowadząca dział Zdrowie. Wcześniej pracowała m.in. w magazynie „Rynek Zdrowia” i Polskiej Agencji Prasowej.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wydawcy-internetowi-prognozy-2022-rok,7170059671000705a ##

- Trzy ważne obszary trafiają w ręce ekspertów, wieloletnich pracowników naszej organizacji. Ania Kaczmarek to utytułowana i ceniona na rynku dziennikarka zdrowotna. Marta Kabulska - redaktor naczelna która wraz z zespołem uplasowała mamadu.pl  na podium polskich serwisów parentingowych. Damian Jan Borecki, dotychczas szef działu kreatywnego, jako osoba posiadająca ogromne rozeznanie w świecie digitalu będzie pomagał nam podnosić jakość i konkurencyjność naszych serwisów przy współpracy ze wszystkimi działami firmy - opisuje Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat.

- Jako zarząd chcemy przekazywać więcej odpowiedzialności w głąb struktury, a to właściwie dopiero początek zmian rozwojowych, na które pozwala nam dobra kondycja spółki. Nowe obszary trafiają w ręce doświadczonych menadżerów, którzy przez ostatnie lata wiele udowodnili swoją pracą i zaangażowaniem - dodaje Paulina Plenkiewicz, szefowa Grupy naTemat. - W lutym nasza firma będzie obchodziła 10. urodziny. Organizacja dojrzewa i się rozrasta, co powoduje wiele zmian strukturalnych i w zarządzaniu poszczególnymi produktami. W mijającym roku dołączyło do nas ok. 25 osób - podkreśla.

W 2020 roku trzy spółki zarządzające serwisami Grupy naTemat zanotowały łącznie wzrost przychodów o 24,7 proc. do 12,19 mln zł, a ich zysk netto zwiększył się z 1,43 do 2,15 mln zł. Zdecydowanie największa z nich firma Glob360 nie wypłaci dywidendy, jej udziałowcy Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk 1,65 mln zł zysku netto przeznaczyli na kapitał zapasowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu