Film rekrutacyjny traktujący o kwestiach klimatycznych i ekologicznych w nowej globalnej kampanii Danfoss (wideo)

Firma Danfoss rozpoczyna globalną kampanię i tworzy markę Engineering Tomorrow, której zadaniem będzie komunikowanie roli Danfoss w budowaniu lepszej przyszłości poprzez skoncentrowanie się i zrównoważonym rozwoju.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Film rekrutacyjny traktujący o kwestiach klimatycznych i ekologicznych w nowej globalnej kampanii Danfoss (wideo)

-  Po wprowadzeniu strategii wzrostu Going Great, kolejnym naturalnym krokiem było poszerzenie silnego portfolio naszych marek o kolejną - Engineering Tomorrow. Firma Danfoss jest teraz potrzebna bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a proponowane przez nas rozwiązania będące bezpośrednimi odpowiedziami na megatrendy naprawdę zmieniają świat. Taką właśnie wiadomość - jasną i przejrzystą - chcemy przesłać naszym klientom, politykom, interesariuszom, utalentowanym osobom poszukujących najbardziej interesującego miejsca pracy - powiedział Kim Fausing, prezydent i CEO Danfoss.

Platforma marki Engineering Tomorrow stała się nieodłączną częścią firmy Danfoss i ma odgrywać ważną rolę w wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji.

- Mamy solidną platformę, na której możemy budować kolejne przedsięwzięcia. Jednakże ważne jest dla nas, by nasza historia była dla innych interesująca i potrzebna. Dlatego też postanowiliśmy wprowadzić do niej odważne zmiany, które są odzwierciedleniem zarówno współczesnego biznesu, jaki i aktualnej sytuacji na świecie - powiedział Mette Munk, szef Danfoss Group Branding. -  Chcemy rozmawiać o zrównoważonym rozwoju w odważny sposób i zdecydowaliśmy się wykorzystać w tym celu głos młodego pokolenia. Inicjatywa charakteryzuje się również dużym potencjałem w obszarze kreowania naszego wizerunku jako pracodawcy. Chcielibyśmy, aby inżynieria - oraz Danfoss - zajęły centralne miejsce w aktualnie następującej zrównoważonej transformacji. Osiągniemy to poprzez eksponowanie naszych kluczowych technologii oraz prezentowanie związanych z nimi studiów przypadku, co pozwoli na kojarzenie firmy Danfoss z tymi megatrendami, które są dla nas istotne - dodał.

Centralną część nowej kampanii stanowi film rekrutacyjny traktujący o kwestiach klimatycznych i ekologicznych, w którym głos zabierają liczne grupy młodych osób opowiadające również o dostępnych rozwiązaniach i możliwościach.

- Pragniemy przyciągnąć najbardziej utalentowane osoby spośród wszystkich grup wiekowych. Dlatego też chcemy wyrazić nasze zdanie dotyczące najważniejszych kwestii dla współczesnego świata - powiedziała Ilonka Nussbaumer, szefowa działu zasobów ludzkich w Danfoss.

W Polsce ostatnio firma Danfoss reklamowana była w 2017 roku. Przygotowane wówczas przez agencje NuOrder i Codemedia działania promowały system sterowania ogrzewaniem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"