Asystent Google w języku polskim został wprowadzony w połowie stycznia br. Działa na urządzeniach przenośnych z systemami Android i iOS, a także w specjalnie przeznaczonych do tego słuchawkach.
Danny - asystent od Play
Play, po kilkumiesięcznej współpracy z Google, zintegrował właśnie z Asystentem funkcję spersonalizowanej obsługi klienta. Danny, bo tak nazywa się chatbot, obsługuje zapytania związane z korzystaniem z telefonu w sieci. Aby wywołać narzędzie, wystarczy powiedzieć Asystentowi „OK Google, porozmawiaj z Play”. Obsługuje na razie kilka tysięcy pytań dotyczących oferty na kartę.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-z-najlepszym-internetem-mobilnym-w-2018-r-t-mobile-przed-playem-i-plusem ##
Ponadto, użytkownicy będą mogli uzyskać informacje o obecnych promocjach, a także o nowościach w Play24 – wystarczy powiedzieć: "Ok Google, zapytaj co nowego w Play". W przyszłości Play wprowadzi nowe funkcje realizowane za pomocą komend głosowych – na przykład doładowywania konta.

Danny działa na razie na smartfonach z systemem Android, a wkrótce także z iOS (w przypadku tego drugiego systemu konieczne będzie pobranie darmowej aplikacji).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/play-zarzad-piotr-kuriata-nowym-czlonkiem-i-dyrektorem-ds-rozwoju-biznesu-i-regulacji,7171174495361153a ##
Na koniec września ub.r. Play miał 15,02 mln klientów, w tym 12,72 mln aktywnych (8,99 mln abonentów i 3,74 mln użytkowników ofert prepaidowych). W pierwszych trzech kwartałach ub.r. firma zanotowała wzrost wpływów operacyjnych o 2,1 proc. do 5,03 mld zł oraz 542,4 mln zł zysku netto (wobec 244,5 mln zł rok wcześniej).











