DDB Warszawa dalej z marką Cheetos

Agencja DDB Warszawa obroniła kontrakt podczas ostatniego przetargu i będzie kontynuować współpracę z marką chrupek Cheetos, należącą do portfolio PepsiCo.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
DDB Warszawa dalej z marką Cheetos
DDB Warszawa z nową kampanią dla Cheetos

Zakres działań obejmuje strategiczną i kreatywną obsługę marki na polskim rynku - w tym adaptację globalnych kampanii, tworzenie strategii komunikacji lokalnej, a także realizację niestandardowych działań i aktywacji brandowych.

Współpraca DDB Warszawa z marką Cheetos trwa od 2023 roku. W tym czasie agencja odpowiadała m.in. za nagradzaną kampanię "Muzeum Sztuki Współcheesnej".

Nowym wspólnym projektem jest halloweenowa kampania "Cukierek albo Cheetos", zachęcająca konsumentów, by w tym roku zamiast cukierka wybrali... psikusa - czyli Cheetos.

Kampania opiera się na przewrotnym insightcie, że w Halloween wszyscy wybierają bezpieczną opcję, przez co święto traci spontaniczność i zabawę. Cheetos proponuje powrót do psotnego ducha Halloween - w lekkim, charakterystycznym dla marki tonie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji