Debiuty na rynku herbaty

Początek września wiąże się z wyraźnym ożywieniem na rynku herbaty. Wzrostowi zainteresowania tym produktem wśród konsumentów, towarzyszą spektakularne herbaciane debiuty. O najbardziej wymagających konsumentów nieprzerwanie dba marka TEEKANNE, przygotowując kompozycje charakteryzujące się nie tylko głębią smaku i aromatu, ale również najwyższą jakością. Nowe, intrygujące połączenia smakowe mogą stać się nie tylko doskonałym towarzyszem podczas chłodniejszych dni. Zamknięty w nich aromat to przede wszystkim mozaika najpiękniejszych, owocowych wspomnień lata.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pierwszą z pięciu nowości, które marka TEEKANNE przygotowała na nadchodzący sezon, jest TEEKANNE World Of Fruits „Superfruits”. To wykwintna kompozycja smakowa, klejnot w gamie specjałów owocowych. Herbatka ta przenosi w świat niesamowitych doznań smakowych. Zamknięto w niej bowiem słodki aromat wiśni oraz żurawiny. Jego zaskakującym dopełnieniem jest smak aceroli – owocu, w zależności od zakątka świata, zwanego również Jamajka Cherry, Ameruco czy West Indian Cherry.

Polscy konsumenci herbaty to tradycjonaliści, jednocześnie bardzo otwarci na nowatorskie, inspirujące połączenia. Ta dwoistość wynika z wierności królowej rodzimych filiżanek – czarnej herbacie, a jednocześnie dużego zainteresowania nowymi, intrygującymi połączeniami. Wymagający klienci oczekują zaskakujących smakowych kompozycji, niezmiennie jednak w wydaniu najwyższej jakości. Słuchając ich głosu, przygotowaliśmy między innymi herbatkę „Superfruits”. Mamy nadzieję, że nowość z gamy World of Fruits skradnie podniebienia nawet najbardziej wymagających miłośników herbaty – mówi Maciej Rymski, Natonal Sales Manager TEEKANNE Polska

Herbatkę TEEKANNE World of Fruits „Superfruits” zaparzać należy przez ok. 8 minut, po uprzednim zalaniu torebki świeżo zagotowaną wodą. Chcąc zachować wyjątkowe właściwości smakowe tej wybornej propozycji od marki TEEKANNE, należy stosować jedną torebkę na filiżankę.

Ubiegłoroczna nowość marki TEEKANNE - herbatka WOF „Orange & Ginger”, szybko stała się jednym z ulubionych smaków Polaków. Najlepszym tego dowodem jest jej wyróżnienie w czwartej edycji konkursu „Złoty Paragon 2014 – Nagroda Kupców Polskich”. Bez wątpienia przed herbatką TEEKANNE World of Fruits „Superfruits” szansa na podobny sukces.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele