Decathlon promuje aktywność fizyczną wśród dzieci programem „Powrót na trening”

Wystartował program edukacyjny sieci sklepów sportowych Decathlon. „Powrót na trening” ma zachęcać dzieci w wieku szkolnym do aktywności fizycznej. Akcję wspiera kampania promocyjna, którą przygotowała agencja K2.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Decathlon promuje aktywność fizyczną wśród dzieci programem „Powrót na trening”

„Powrót na trening” to projekt skierowany do rodziców dzieci w wieku szkolnym. Jego celem jest promowanie aktywności fizycznej wśród najmłodszych oraz podkreślenie korzyści, jakie płyną z uprawiania sportu. Marka zachęca rodziców, by kibicowali swoim pociechom i pomagali im pokonywać własne słabości. Kampania potrwa do 10 września.

Na potrzeby akcji powstały spot telewizyjny  w dwóch wersjach - krótszej, 15-sekundowej i dłuższej, 30-sekundowej. Oprócz tego przygotowano także formaty graficzne na potrzeby działań offline oraz dedykowaną stronę internetową, gdzie można zapoznać się z poradami specjalistów dotyczącymi aktywności fizycznej oraz z aktualną ofertą produktów z linii dziecięcej Decathlon.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja K2. Spoty wyprodukowało studio OTO FILM.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MullenLowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"