DEMO dla zbożowej INKI

Od października 2007 do lutego 2008 trwa telewizyjna kampaniareklamowa kawy zbożowej INKA. Emisja obejmuje wykorzystanąwcześniej kreację - została ona wzmocniona nowymi ujęciami,packshotem oraz hasłem, których autorem jest DEMO EffectiveLaunching.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Agencja DEMO współpracowała już przy INCE, przygotowując roktemu kampanię telewizyjną pod hasłem: "Masz to z natury".

Obecnie spoty 15 i 30 sekundowe można zobaczyć w TVP 1,2,3, TVN,TVN 24, TVN4, TVN 7.

Celem kampanii pod hasłem "Zbożowa znaczy INKA" jest utrwaleniepozycji marki jako lidera rynku kawy zbożowej oraz wzrostpenetracji marki. Czas antenowy zakupił dom Effective Media.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji