DEMO dla zbożowej INKI

Od października 2007 do lutego 2008 trwa telewizyjna kampaniareklamowa kawy zbożowej INKA. Emisja obejmuje wykorzystanąwcześniej kreację - została ona wzmocniona nowymi ujęciami,packshotem oraz hasłem, których autorem jest DEMO EffectiveLaunching.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Agencja DEMO współpracowała już przy INCE, przygotowując roktemu kampanię telewizyjną pod hasłem: "Masz to z natury".

Obecnie spoty 15 i 30 sekundowe można zobaczyć w TVP 1,2,3, TVN,TVN 24, TVN4, TVN 7.

Celem kampanii pod hasłem "Zbożowa znaczy INKA" jest utrwaleniepozycji marki jako lidera rynku kawy zbożowej oraz wzrostpenetracji marki. Czas antenowy zakupił dom Effective Media.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu