Pierwszym efektem współpracy jest kampania „Lato 25”, w której udział biorą Maciej Musiał i Tomasz Karolak.
Jej motywem przewodnim jest hasło „3majmy się razem”, zachęcające do wspólnego celebrowania codziennych chwil i budowania relacji.
Kampania obejmie emisję materiałów promocyjnych w telewizji, kanałach digital, outdoorze (OOH) oraz mediach społecznościowych (Facebook i Instagram).
Kolejna kampania „XMAS” będzie miała swoją odsłonę w okolicach świąt Bożego Narodzenia. – Cieszymy się ogromnie z wygranej w przetargu i możliwości współpracy z marką Zbyszko 3Cytryny. To dla nas nie tylko wyróżnienie, ale też inspirujące wyzwanie – wspólnie tworzyć kampanie, które będą bliskie ludziom, radosne i autentyczne. Już pierwszy projekt,kampania ‘Lato 25’, pokazuje, jak wiele pozytywnej energii może nieść ze sobą kreatywna współpraca. Hasło ‘3majmy się razem’ świetnie oddaje ducha marki i wartości, które chcemy wspólnie promować – komentuje Nazar Al-Khouri, Dentsu Creative.












