Dentsu ma szansę przejąć od Mindshare globalną obsługę mediową Jaguara Land Rovera

Prawdopodobnie sieć Dentsu Aegis Network zostanie wybrana do obsługi globalnego budżetu mediowego koncernu Jaguar Land Rover. Jego wielkość szacowana jest na 500 mln dolarów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dentsu ma szansę przejąć od Mindshare globalną obsługę mediową Jaguara Land Rovera

Informacje o tym, że sieć Dentsu jest na tzw. pole position w zdobyciu globalnej obsługi mediowej Jaguara Land Rovera podały jako pierwsze serwisy Campaign i The Drum.

Rzecznik firmy odmówił komentarza na ten temat tłumacząc, że przetarg jest wciąż w toku.

Koncern od 17 lat współpracuje z domem mediowym Mindshare - to ta agencja odpowiada za planowaniem i zakup mediów do jego kampanii. Jaguar Land Rover z reguły swoje działania reklamowe koncentruje wokół wybranych modeli aut, nie prowadzi kampanii wizerunkowych.

Szacuje się, że globalnie wydaje na reklamę w ciągu roku ok. 500 mln dolarów. Kluczowe regiony działalności Jaguara Land Rovera to Wielka Brytania, Chiny, Europa i Stany Zjednoczone.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"