Andreas Melbostad, dyrektor kreatywny Diesel Black Gold, zaprojektował serię szytych na miarę akcesoriów dla rewolucyjnego smartwatcha Samsung Gear S. Produkty zadebiutują na wybiegu podczas pokazu prezentującego wiosenno-letnią kolekcję marki na 2015 rok. Wykorzystując innowacyjną technologię Samsung jako bazę, zespół kreatywny Diesel Black Gold stworzył kolekcję prawdziwych perełek, o różnych kształtach, kolorach i detalach. Wszystkie charakteryzuje kultowy pazur tej nowoczesnej współczesnej marki. Elementy kolekcji SS 15, zainspirowane stylizacjami gwiazd rocka nowej fali i zadziornością nurtu rockabilly, zostały wykorzystane do nadania urządzeniu ostrzejszego wyglądu, widocznego w niepowtarzalnych skórzanych i metalowych detalach.
Angażujemy się we współpracę z markami, które są inspiracją dla mody i pozwalają ludziom na wyrażanie ich osobistego stylu, mówi Younghee Lee, wiceprezes ds. globalnego marketingu w dziale IT i komunikacji mobilnej firmy Samsung. Nasza współpraca z Diesel Black Gold jest niezwykle ważna, jako że stanowi wizytówkę unii mody i technologii oraz wskazuje kierunek, w którym zmierzają urządzenia przenośne, coraz bardziej obecne w życiu codziennym.

Andreas Melbostad komentuje: Moją intencją było wziąć Gear S i wstrzyknąć mu DNA marki Diesel Black Gold. Stworzenie spersonalizowanej wersji tego urządzenia okazało się niezwykle interesującym wyzwaniem. W rezultacie zegarek wyraża i podkreśla osobowość użytkownika.
Samsung i Diesel nakręcą razem sferyczny film z pokazu Diesel Black Gold, który będzie można obejrzeć na urządzeniu Samsung Gear VR. Odtwarzany na Gear VR, dostarczy użytkownikowi niesamowitych, niepowtarzalnych wrażeń z pokazu.

dostarczył
infoWire.pl











