Digital Telco Transformation od firmy Ericsson przyspiesza cyfryzację

  • Digital Telco Transformation łączy konsulting i usługi integracji systemów z najszerszą na rynku ofertą OSS/BSS, umożliwiając tym samym interakcję cyfrową
  • Umożliwia operatorom dokładne zrozumienie ich klientów, lepsze reagowanie i poprawę zadowolenia oraz odpowiada na rozmaite potrzeby w spersonalizowany sposób
  • Pozycja firmy Ericsson w dziedzinie usług ICT oznacza, że firma jest wyjątkowym partnerem dla operatorów, którzy rozpoczynają cyfrową transformację telekomunikacji

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aby wprowadzić i monetyzować informacje cyfrowe, rozrywkę, usługi finansowe i zdrowotne, których oczekują klienci, operatorzy telekomunikacyjni muszą przyjąć nowy model działania. Aby ułatwić tę zmianę, Ericssonwprowadza Digital Telco Transformation – cyfrową transformację telekomunikacji, która łączy konsulting i usługi integracji systemów z najbogatszą ofertą w zakresie OSS/BSS.

Aby stać się cyfrowym operatorem telekomunikacyjnym, operator musi zapewnić klientom spójność we wszystkich kanałach interakcji – od centrów usługowych w galeriach handlowych po Internet. Operatorzy cyfrowi powinni również mieć płynną sprzedaż, upselling i utrzymywać klientów – oraz zapewniać subskrybentom najwyższy możliwy poziom samoobsługi. Inne wymogi dotyczą dostarczanie usług i aktywacje procesów w czasie niemal rzeczywistym, wydajne i zintegrowane zarządzanie danymi zarówno wewnątrz firmy jak i w kanałach zewnętrznych, oraz możliwość zapewnienia użytkownikom jak największej wygody.

Telecom Italia Digital Solutions, członek grupy Telecom Italia, zdecydował się na taką przemianę. Claudio Contini, dyrektor wykonawczy Telecom Italia Digital Solutions, mówi: "Zadowolenie klienta i liczba użytkowników stanowią nowe źródła dochodu. Klient jest naszym panem jeszcze bardziej niż do tej pory. Tylko dzięki zrozumieniu i akceptacji, że gruntowne zmiany w sposobie prowadzenia przez nas działalności są konieczne możemy utrzymać swoich klientów”.

Ericsson nie promuje sztywnego uniwersalnego podejścia do zagadnienia telekomunikacji cyfrowej, ponieważ każdy operator jest inny. Firma przyjmuje holistyczne podejście, począwszy od wsparcia operatora w określeniu strategii i celów opartych na szczególnych aspiracjach.

Paolo Colella, wiceprezes i szef działu Consulting and Systems Integration w firmie Ericsson, mówi: "Wielu operatorów ma świadomość jak potrzebne są zmiany w kierunku telekomunikacji cyfrowej, ale niewielu wie jakie kroki należy podjąć, aby to osiągnąć. Tylko holistyczne podejście, które na nowo określi model funkcjonowania telekomunikacji, może pomóc operatorom uniknąć większych zakłóceń w ich modelu biznesowym oraz zrealizować ich wizję telekomunikacji”. Claudio Contini zgadza się z tym przekonaniem: "Pierwsze kroki są kluczowe. Planowanie wymaga przyjrzenia się strategicznym celom firmy, oceny obecnego środowiska i planowania opartego na takich ważnych obszarach jak ludzie, procesy i narzędzia – które, odpowiednio połączone, pomogą poprowadzić transformację we właściwym kierunku."
grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów