Disco Hit Festival i kabarety najdroższe w ofercie reklamowej Polsatu na lipiec

W lipcu tego roku reklamodawcy Polsatu zapłacą za reklamy nieco drożej niż rok temu. Najwięcej kosztują spoty przy transmisji Disco Hit Festival-Kobylnica 2017 oraz w pasmach, gdy pokazywane będą kabarety.

km
km
Udostępnij artykuł:

Lipcowa ramówka Polsatu zdominowana jest przez filmy, które stacja będzie nadawać niemal każdego dnia wieczorem. W weekendy stawia z kolei na kabarety i transmisje różnych muzycznych imprez.

I choć w okresie wakacyjnym oglądalność telewizji spada, Polsat – podobnie jak rok temu – nie obniża cen reklam. W większości pasm ceny są wyższe niż rok temu – średnio o kilka lub kilkanaście procent.

Najdroższą reklamą w lipcu br. w Polsacie jest 30-sek. spot, który zostanie pokazany 7 lipca wieczorem przy transmisji Disco Hit Festiwal Kobylnica 2017 - cena wynosi od 52,2 do 70 tys. zł (cena za 30-sek. spot, netto, bez rabatów). To znacznie drożej niż przed rokiem - wtedy trzeba było zapłacić maksymalnie 44,9 tys. zł.

Niewiele mniej, bo 54,3 tys. zł kosztuje reklama przy transmisji XXIII Festiwalu Kabaretów w Koszalinie, który będzie można śledzić 30 lipca.

Kilka tysięcy zł mniej -  49,4 tys. zł - wydać trzeba na 30-sek. spot przy widowiskach takich jak  „10 lat Kabaretu Skeczów Męczących” czy „Polsat SuperHit Festival 2017 - Sopocki Hit Kabaretowy na bis”. Pokazywane będą co tydzień w weekendy.

9 lipca Polsat będzie transmitować - podobnie jak rok temu - koncert „Przebojowe lato Radia Zet i Polsatu”. Dla reklamodawców zainteresowanych obecnością w blokach przy tych relacjach oznacza to wydatek rzędu 38,8 tys. zł za półminutową reklamę (w ub.r. 39,4 tys. zł).

Niecałe dwa tygodnie później, w czwartek 20 lipca stacja pokaże widzom ceremonię otwarcia World Games 2017.  Za reklamę trzeba będzie zapłacić 32,4 tys. zł.

Maksymalna cena emisji spotu w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” wynosi w tym roku 38,7 tys. zł, czyli 1 tys. zł więcej niż rok temu, zaś reklama przy filmach we wtorkowy wieczór nie przekroczy ceny 41,4 tys. zł (w ub.r. 35,5 tys. zł).

19 tys. zł z kolei kosztuje 30-sek. czasu reklamowego przy niedzielnych „Wydarzeniach” (w ub.r. 22,1 tys. zł) i do 24,4 tys. zł w dni powszednie (w ub.r. 19,6 tys. zł). Przy serwisie sportowym ceny wynoszą: 24,1 tys. zł w niedziele i 27,1 tys. zł w dni robocze (rok temu było to odpowiednio 26,8 i 22,5 tys. zł), a przy prognozie pogody: 28,8 tys. zł i 28,2 tys. zł (przed rokiem: 29,3 i 23,9 tys. zł).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"