Dla kogo budżet reklamowy Nurofen?

Drugi raz w ciągu czterech miesięcy agencja Euro RSCG jest zmuszonado bronienia części budżetu reklamowego firmy Reckitt Benckiser.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma ogłosiła przetarg na globalną obsługę reklamową marki lekuprzeciwbólowego Nurofen. Euro RSCG będzie rywalizowała o ten budżetz agencją Mother, a ostateczna decyzja ma zapaść w ciągunajbliższych kilku tygodni. W maju tego roku producent ogłosiłtakże przetarg na budżet marki Airwick, o który Euro RSCG walczy zBartle Bogle Hegarty (BBH).

Euro RSCG zdobyła warty około 950 milionów euro globalny budżetreklamowy Reckitt Benckiser w lipcu 2006 roku, pokonując agencjeJWT i McCann Erickson. Do firmy należą również takie markiClearasil i Vanish.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"