Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, przygotowanych dla wortalu Wirtualnemedia.pl, najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w lutym 2006 roku był "Teleexpress". Każde wydanie programu TVP1 oglądało średnio ponad 5,8 milionów widzów.
Na drugim miejsce uplasowały się "Wiadomości", które - w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - zyskały 200 tys. widzów.
Na przeciwnym biegunie jest "Panorama" telewizyjnej "Dwójki", która notuje coraz słabsze rezultaty.
TargetTotal Individuals 16-49luty AMR SHR % SHR %2005TELEEXPRESS595189450,84%43,16%2006TELEEXPRESS589158150,76%41,75%2005WIADOMOSCI562009035,73%30,58%2006WIADOMOSCI582468036,52%31,56%2005FAKTY381438925,36%23,50%2006FAKTY422921427,95%26,58%2005WYDARZENIA291380920,26%22,08%2006WYDARZENIA315450321,29%22,39%2005PANORAMA 18-30300799021,73%16,38%2006PANORAMA 18-30255653618,16%13,75%2005PANORAMA 22-00271740021,13%15,96%2006PANORAMA 22-00220395217,85%15,04%












