Dobry miesiąc programów informacyjnych

W lutym główne serwisy informacyjne zanotowały wzrost oglądalności. Widzów straciła "Panorama" i "Teleexpress".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

 Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, przygotowanych dla wortalu Wirtualnemedia.pl, najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w lutym 2006 roku był "Teleexpress". Każde wydanie programu TVP1 oglądało średnio ponad 5,8 milionów widzów.

Na drugim miejsce uplasowały się "Wiadomości", które - w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - zyskały 200 tys. widzów.

Na przeciwnym biegunie jest "Panorama" telewizyjnej "Dwójki", która notuje coraz słabsze rezultaty.

  TargetTotal Individuals      16-49luty         AMR      SHR %      SHR %2005TELEEXPRESS595189450,84%43,16%2006TELEEXPRESS589158150,76%41,75%2005WIADOMOSCI562009035,73%30,58%2006WIADOMOSCI582468036,52%31,56%2005FAKTY381438925,36%23,50%2006FAKTY422921427,95%26,58%2005WYDARZENIA291380920,26%22,08%2006WYDARZENIA315450321,29%22,39%2005PANORAMA 18-30300799021,73%16,38%2006PANORAMA 18-30255653618,16%13,75%2005PANORAMA 22-00271740021,13%15,96%2006PANORAMA 22-00220395217,85%15,04%

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"