Dorota Gawryluk powraca o wcześniejszej porze

Program publicystyczny "Dorota Gawryluk. Konfrontacje", którypowraca na antenę Polsatu po świątecznej przerwie już jutro, będzieteraz emitowany pół godziny wcześniej niż w sezonie jesiennym.Audycja rozpoczynać się będzie bowiem ok. 23.10, a nie o 23.40 jakdo tej pory.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Przesunięcie programu wiąże się ze zmianą ramówki Polsatu.Zniknął z niej trwający półtorej godziny show "Piotr Bałtroczyk nażywo", a zamiast niego o 21.00 emitowany jest godzinny amerykańskiserial "Wzór". Dzięki temu wcześniej nadawany jest też serial"Gotowe na wszystko" - zaczyna się o 22.05, a nie o 22.40 jakdotychczas.

Na razie pewne jest, że program Gawryluk będzie pokazywany ogodz. 23.10 przez najbliższe dwa miesiące, ale nie wiadomo, czypozostanie o tej porze także w ramówce wiosennej. - Zależy mi najak najlepszym czasie antenowym. Decyzja jest jednak w rękachwłaściciela stacji - tłumaczy nam Dorota Gawryluk.

Nowa seria programu "Dorota Gawryluk. Konfrontacje" będzie miećtaką samą formułę jak dotąd, chociaż autorka audycji podkreśla, żenowe odcinki mają być bardziej dynamiczne i merytoryczne.

Z danych AGB Nielsen Media Reserach wynika, że od września dokońca grudnia ub. r. program Doroty Gawryluk oglądało średnio 470tys. widzów, dając Polsatowi 10,84 proc. udziału w rynku. To mniejniż mieli w tym czasie wszyscy główni konkurenci stacji ZygmuntaSolorza - Żaka (TVP 1, TVP 2 i TVN).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii