Ma to pozwolić reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące zastrzeżenia, zanim ich reklamy zostaną wyświetlone, maksymalizując tym samym jakość mediów, efektywność kampanii oraz zwrot z inwestycji w reklamę (ROI).
– Cieszymy się, że możemy uruchomić kontrolę wideo pre-bid na TikTok, umożliwiając reklamodawcom zwiększenie zarówno wpływu, jak i jakości ich kampanii – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify. – Rozwiązanie to, oparte na wiodącej w branży technologii DV klasyfikacji bazującej na sztucznej inteligencji, pomaga reklamodawcom upewnić się, że reklamy pojawiają się w środowiskach zgodnych z wartościami ich marki - zwiększając zaangażowanie, maksymalizując efektywność reklam i zapewniając większe zaufanie do ich inwestycji digitalowych.
Dzięki nowym narzędziom reklamodawcy skorzystają uzyskując m.in.: kompleksowe pokrycie (połączenie kontroli pre-bid z raportowaniem post-bid, w celu zapewnienia kompleksowego pomiaru i optymalizacji kampanii), skuteczność operacyjną (korzyść z aktywacji pre-bid, która nie wymaga ręcznej obsługi i automatycznie odświeża się w czasie zbliżonym do rzeczywistego, zapewniając płynne działanie), zwiększoną efektywność.

Rozwiązania z użyciem AI
Rozwiązanie DV opiera się na zastrzeżonym, opartym na sztucznej inteligencji silniku klasyfikacji Universal Content Intelligence. DV analizuje elementy wideo, obrazu, audio i tekstu, aby zapewnić jak najdoskonalszą klasyfikację treści na dużą skalę. Jego innowacyjna metoda ekstrakcji klatek kluczowych jest inteligentniejszym i szybszym sposobem analizy treści wideo.
Zamiast badać każdą klatkę wideo, co może być bardzo czasochłonne, ekstrakcja klatki kluczowej skupia się tylko na najważniejszych momentach, w których zachodzą zmiany. To usprawnione podejście zużywa mniej mocy obliczeniowej i zmniejsza wpływ na środowisko - zapewniając skuteczniejszą, szybszą i dokładniejszą analizę kampanii, bez poświęcania jakości czy precyzji.
Zautomatyzowane kontrole wideo pre-bid i insighty dotyczące raportowania są aktywowane przez DV Pinnacle, zunifikowaną platformę raportowania usług i analityki firmy, umożliwiającą reklamodawcom monitorowanie i optymalizację ich kampanii reklamowych na TikTok.











