DPDgroup promuje z humorem usługi kurierskie międzynarodową kampanią „Prawa dostawy"

Pod hasłem "Prawa dostawy" (#LawsOfDelivery) ruszyła kampania firmy spedycyjnej DPDgroup. Działania prowadzone są na dwudziestu rynkach europejskich, w 17 językach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
DPDgroup promuje z humorem usługi kurierskie międzynarodową kampanią „Prawa dostawy"

Na akcję "Prawa dostawy" (#LawsOfDelivery) składa się seria ośmiu humorystycznych filmików, pokazujących proces odbioru przesyłki oraz adresatów w nietypowych sytuacjach.

- Kampania wizerunkowa ma na celu zwiększenie świadomości marki DPD oraz jej produktów i usług w grupie docelowej poprzez serię zabawnych spotów. Publikując je w internecie chcemy nawiązać z konsumentami relację i przedstawić szereg udogodnień, z których mogą jako odbiorcy skorzystać – tłumaczy Ingrid Maillard, dyrektor ds. komunikacji w DPDgroup.

Kampania prowadzona będzie w 20 krajach: Polsce, Belgii, Chorwacji, Czechach, Estonii, Francji, Niemczech, na Węgrzech, Irlandii, Łotwie, Litwie, Luksemburgu, Holandii, Portugalii, Rosji, Słowacji, Słowenii, Hiszpanii, Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii.

Działania potrwają do połowy czerwca. Obejmują stronę internetową oraz social media - YouTube i LinkedIn.

Filmy, które wyreżyserował Simon Levene, zrealizował hiszpański dom produkcyjny Supper, a zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"