Dr.Max Drogeria z nową platformą komunikacji

Nowa platforma komunikacji marki Dr.Max Drogeria - pod hasłem „Maxymalnie sprytna strona zakupów” - ma być odpowiedzią na zmianę postaw zakupowych Polaków, związaną z rosnącymi cenami na rynku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dr.Max Drogeria z nową platformą komunikacji

To kolejna już kampania marki Dr.Max Drogeria. Nowością w porównaniu do wcześniejszej komunikacji jest wprowadzenie realnych postaci. Bohaterowie przypisani są do poszczególnych kategorii produktowych. Drogeria internetowa pozwala im łatwo – jak za pstryknięciem palcami – rozwiązać codzienne problemy zakupowe.

Ponadto każda kategoria produktowa została wyróżniona osobnym kolorem: błękit – pielęgnacja; żółty – dziecko;   pomarańczowy – zdrowie.

Głównym bohaterom reklam nadal towarzyszy zaprojektowana wcześniej animowana postać Maxymalistki. W dalszym ciągu podkreśla korzyści z zakupów na drmaxdrogeria.pl.

Za strategię, kreację oraz animację i postprodukcję filmów odpowiada Opus B. Dodatkowe przeformatowania agencja wyprodukowała we współpracy ze studiem ISTV. Reżyserią zajął się Marek Cichy.

W ramach kampanii przygotowano spoty online, kreacje display, social media oraz DOOH. Spot wizerunkowy będą mogli zobaczyć także goście sieci kin Multikino.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele