Drobne przyjemności i zestawy za 9,90 zł w kampanii Pizzy Hut (wideo)

Rusza telewizyjna kampania reklamująca zestawy za 9,90 zł i inne pozycje z oferty „W dobrej cenie” Pizzy Hut. Akcję na zlecenie AmRestu przygotowały firmy Red8 Advertising, Lemon i OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Pizzy Hut przede wszystkim prezentuje przede wszystkim zestawy za 9,90 zł, z których każdy oprócz dania głównego zawiera napój. Akcja ma też na celu zmianę postrzegania restauracji tej sieci i ich oferty produktowej tak, by kojarzyły się one z dużym wyborem smacznych posiłków na każdą kieszeń i na różne okazje. Celem tych działań - obejmujących też wyodrębnienie w menu restauracji sekcji „W dobrej cenie” - jest przyciągnięcie do Pizzy Hut nowych grup klientów.

W ramach kampanii 30-sekundowy spot jest emitowany m.in. w TVN, Polsacie oraz w kanałach tematycznych z pakietów Discovery, Atmedia Max Young i Atmedia Adult. Akcja obejmuje też materiały POS i karty menu z odświeżonym layoutem. Kreację spotu telewizyjnego przygotowała agencja Red8 Advertising, jego realizacją zajął się dom produkcyjny Lemon, a za planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów