Drugi etap kampanii reklamowej Delecty

Od lipca do sierpnia br. potrwa drugi etap intensywnej kampanii reklamowej produktów z teksańsko-meksykańskiej linii Tex Mex marki Delecta.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Działania reklamowe, pod nie zmienionym hasłem „Odkryj Meksyk w swoim domu!”, obejmą telewizję, prasę konsumencką i handlową. Celem akcji jest poinformowanie rynku o nowych produktach w asortymencie linii oraz ugruntowanie wizerunku marki Delecta, jako marki żywnościowej i godnego zaufania dostawcy produktów etnicznych.

Pierwszy etap kampanii miał miejsce na początku roku i zakończył się wymiernym sukcesem. Podczas dwóch miesięcy trwania kampanii, sprzedaż produktów z linii Tex Mex osiągnęła poziom równy całorocznej sprzedaży z roku ubiegłego – wyjaśnia Dorota Wojtkiewicz, product manager Rieber Foods Polska.

     

Tex Mex – to kompletna linia produktów etnicznych, dzięki którym w warunkach domowych można przygotować najpopularniejsze dania kuchni teksańsko-meksykańskiej, takie jak fajitas, burritos i tacos. W ostatnim czasie asortyment rozszerzono o dodatkowe produkty: dwa rodzaje chrupkich, kukurydzianych chipsów - nachos (solone i chilli).

Głównym medium letniej kampanii jest ponownie telewizja. Emisje 15 i 30 sekundowych spotów, z dokrętką nachos,  zaplanowano w 9 stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN24, TVN Style oraz TV4 i TVN7. Reklama pojawi się także na łamach prasy kobiecej (w pismach Claudia, Olivia,  Naj, Gala i Tina) oraz handlowej (w Supermarket Polska i Handlu).

Dodatkowe wsparcie kampanii stanowi rozbudowany serwis internetowy http://www.odkryjmeksyk.pl/, który zyskał nowe funkcjonalności. Dodano Fiesta Planner, ułatwiający zaplanowanie meksykańskiej imprezy według indywidualnych kryteriów oraz książkę kucharską, umożliwiającą stworzenie własnej bazy przepisów. W najbliższym czasie zostanie uruchomiony newsletter.

W punktach sprzedaży sieciowej (tj. Real, Tesco, Hypernowa) i detalicznej zaplanowano degustacje i animacje sprzedaży. Ekspozycję produktów w sklepach poprawią i uatrakcyjnią standy oraz specjalne ekspozytory na nachos i salsy, zaprojektowane przez warszawską agencję Vert Advertising. Przygotowano także ulotki konsumenckie, opracowane przez agencję Graf z Torunia.

Grupę docelową akcji reklamowej na łamach telewizji i prasy stanowią kobiety w  wieku 25-45 lat z rodzinami, mieszkające w dużych miastach.

Spoty telewizyjne oraz layouty reklamy prasowej, przygotowane na potrzeby kampanii, są adaptacją materiałów wykorzystanych wewnątrz grupy Rieber Foods na rynku czeskim oraz w Norwegii. Przystosowaniem materiału reklamowego do polskiego rynku zajęła się agencja reklamowa Red 8 Communications Group.

Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.

Za przeprowadzenie degustacji i animacji sprzedaży odpowiada agencja Euro RSCG 4D.

Wsparcie PR zapewnia SCH Public Relations.

Serwis internetowy stworzony i rozbudowywany przez K2 Internet SA.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"