Rodzaj drugiego, darmowego telewizora w ramach promocji jest uzależniony od modelu i ceny pierwszego zakupionego urządzenia. Przykładowo kupując jeden z wybranych telewizorów o przekątnej już od 40 cali otrzyma się drugi telewizor o przekątnej 24 lub 32 cali.
Oferta obejmuje ponad sto modeli producentów takich jak m.in. Samsung, Sony, LG i Panasonic. Obowiązuje od czwartku do niedzieli.
Przedstawiciele Media Markt podkreślają, że to pierwsza taka promocja w tej sieci sklepów. Ma odpowiadać na potrzeby klientów, którzy właśnie, po wakacjach i na starcie jesiennych ramówek telewizyjnych, decydują się na zakup nowego telewizora.
Promocję wspiera kampania reklamowa w telewizji (stacje ogólnopolskie), internecie (m.in. serwisy VoD, internet mobilny), radiu oraz na outdoorze (m.in. w bankomatach).
Reklamy internetowe przygotowała agencja Golden Submarine, reklamy prasowe - agencja Redblue z Monachium, za zakup mediów odpowiadają dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska oraz dom mediowy Universal McCann, a za działania public relations - agencja Roots PR.












