Liderem rynku pozostaje TVP 1 - wynika z najnowszych z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku "Jedynka" zanotowała spadek udziału w rynku o 1,55 proc. Druga w rankingu TVP 2 zyskała 0,29 proc.
Trzecia miejsce utrzymała telewizja TVN (wzrost o 2,30 proc.), którą ucieka Polsatowi tracącemu 0,04 proc. udziału w rynku telewizyjnym.
Grupa4+kwiecień2006kwiecień2005ChannelSHR %ChannelSHR %TVP123,80%TVP125,35%TVP220,24%TVP219,95%TVN17,89%Polsat16,81%Polsat16,77%TVN15,59%TVP34,21%TVP34,50%TV42,01%TV42,11%TVN241,63%TVN241,92%TVN71,39%TVN71,60%CN/TCM0,76%TVPolonia0,98%TVPolonia0,76%CN/TCM0,86%Jetix0,64%Eurosport0,68%Eurosport0,50%Jetix0,54%Polsat Sport0,48%Discovery0,48%Polsat2_info0,47%TN/TVPULS0,43%ZigZap0,40%Polsat2_info0,40%

W grupie 16-49 - docelowej dla stacji komercyjnych - najwięcej straciła również "Jedynka".
Grupa 16-49kwiecień2006kwiecień2005StacjaSHR %ChannelSHR %TVP120,70%TVP122,49%TVN19,90%Polsat19,30%Polsat19,36%TVP218,30%TVP218,74%TVN17,29%TVP33,10%TVP33,61%TV42,24%TV42,52%TVN71,76%TVN241,89%TVN241,23%TVN71,85%TVPolonia0,61%TVPolonia0,89%VIVA0,61%Eurosport0,73%Polsat Sport0,60%CN/TCM0,68%Discovery0,58%Discovery0,51%CN/TCM0,54%Hallmark0,46%TVN Turbo0,51%Polsat2_info0,44%Eurosport0,47%TN/TVPULS0,40%











