Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż "Faktu" w lutym 2007 wyniosła 532 172 egzemplarzy, jest to wynik zbliżony do analogicznego okresu sprzed roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Średnia sprzedaż drugiej „Gazety Wyborczej” wyniosła 468 059 egz. Jest to wynik lepszy o 15 proc. niż w lutym 2006 (410 273 egz.).
Na trzecim miejscu uplasował się „Dziennik” (Axel Springer Polska) - na rynku od kwietnia 2006 - ze średnio sprzedażą 218 352 egz.
Drugi tabloid „Super Express” - z powodu spadku sprzedaży z poziomu 212 965 egz. do 204 048 egz. - znalazł się na czwartym miejscu.
Kolejne miejsce zajęła „Rzeczpospolita” – spadek sprzedaży do 146 453 egz. (rok wcześniej 160 698 egz.).

Tytułluty20072006ZKDPŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemFakt693413532172717563537951Gazeta Wyborcza619725468059542245410273Dziennik340010218352--Super Express317124204048340348212965Rzeczpospolita212899146453247091160698Gazeta Prawna1208117486814111176203Przegląd Sportowy1133416362411459468578Puls Biznesu30432199723347819776Parkiet2661411549207399807
Jeśli porówna się dane “miesiąc do miesiąca” to wzrosła sprzedaż m.in. "Faktu", "Dziennika", "Super Expressu" a spadła "Gazety Wyborczej."
Tytuł2007lutystyczeńZKDPŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemFakt693413532172658847512025Gazeta Wyborcza619725468059609888476320Dziennik340010218352321505200304Super Express317124204048308845197179Rzeczpospolita212899146453203223144035Gazeta Prawna1208117486813974493007Przegląd Sportowy1133416362411221662553Puls Biznesu30432199723016119443Parkiet26614115492566410300











