W ramach akcji pod kapslami i zawleczkami wybranych butelek i puszek piwa Żubr znajduje się napis „Wygrałeś 2 Żubry”. Za kapsel lub zawleczkę z takim napisem można w wybranych sklepach (z odpowiednim oznaczeniem) odebrać dwie puszki piwa Żubr.
Wygrane będzie można odbierać do końca lipca. W puli promocji znajduje się ponad 14 mln puszek.
Podobna akcja, pod hasłem „Harnaś miliony piw rozdaje”, od kilku lat w sezonie wiosenno-letnim promuje piwo Harnaś, jej tegoroczna odsłona ruszyła z początkiem lutego.

Promocję Żubra wspierają działania reklamowe w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty), radiu, prasie, internecie, na outdoorze (billboardy) oraz w punktach sprzedaży.
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa PZL, spot telewizyjny wyprodukowały firmy OTO Film i Platige Image, a za działania w social media oraz public relations odpowiada agencja Tailor Made PR. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe MEC i ZenithOptimedia.
Wygląd promocyjnych opakowań piwa Żubr przygotowała agencja Prism Studio.











