1,25 mln widzów przy udziałach w rynku 12,21 proc. to nieco lepszy wynik (dokładnie o 100 tys. widzów). W zeszłym roku w tym samym paśmie nadawany był program „Pascal: po prostu gotuj” oraz „Maraton uśmiechu”.
Wszyscy 4+Lp.DataOglądalność (tys.)Udziały (proc.)12006-10-281 106,8612,06 22006-11-041 334,7611,8532006-11-181 332,8912,74Średnia1 254,6512,21
Wyniki w grupie wiekowej 16-49.
Wszyscy 16-49Lp.DataOglądalność (tys.)Udziały (proc.)12006-10-28464,0612,7122006-11-04567,4012,5332006-11-18696,1617,07Średnia573,3614,07
Program oglądają głównie kobiety (59,01 proc.) i mieszkańcy miast powyżej 100 tys. osób (38,44 proc.).
PłećDWURURKAKobiety59,01Mężczyźni40,99 Miejsce zamieszkaniaWieś27,28Miasta do 100.00034,28Miasta >100.00038,44 Wiek 4-15 lat4,7516-24 lata7,6325-34 lata15,7135-44 lata13,4045-54 lata18,7055-64 lata19,9265 lat i więcej19,89 Wykształcenie Podstawowe18,27Zawodowe24,82Średnie40,53Wyższe15,85

„Dwururka” emisja: sobota g. 18.15 to nowy talk show telewizji TVN. Szczuka i Jagielski co tydzień zapraszają do studia trójkę gości, którzy nigdy wcześniej nie spotkali się w podobnej konfiguracji. Wspólnie rozmawiają o wydarzeniach mijającego tygodnia. Tematy rozmów są wybierane przez prowadzących subiektywnie. Raz jest to polityka, raz wydarzenia kulturalne. W programie nie brakuje ciętego języka, złośliwości, absurdów i przewrotności.











