Dwuznaczna kampania Cropp Town

"Obrabianie dziurek", "Obciąganie guzików" i "Krochmalenie poszwy"- to dwuznaczne teksty, które znalazły się w najnowszej kampaniireklamowej sieci sklepów z odzieżą Cropp Town (LPP SA). Cała akcjarealizowana jest pod wspólnym hasłem "Szyjemy inaczej".

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Akcja rozpoczęła się komunikacją w sieci sklepów Cropp Town(obecnie 101 lokalizacji w Polsce) pod koniec marca, a działaniaATL ruszyły 1 kwietnia i potrwają do połowy maja.

Jednym z podstawowych mediów wykorzystanych w kampanii jestoutdoor. Reklamy zostały umieszczone na nośnikach 6x3, citylightachi wiatach przystankowych. Wykorzystano też autobusy komunikacjimiejskiej jako mobilne nośniki reklamowe. Tego typu działania możnazobaczyć w Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu,Wrocławiu oraz aglomeracji śląskiej.

W ramach kampanii realizowanych jest również szereg działań zzakresu ambient media. Nośniki z reklamami Cropp Town pojawiły sięw kilkuset szkołach i klubach w całej Polsce, a także w kinach.Znajdą się również w warszawskim metrze.

Kampania realizowana jest ponadto w Internecie. Działania będąmiały miejsce w kilkunastu wyselekcjonowanych portalach i serwisachspołecznościowych oraz komunikatorze Gada-Gadu. Oprócz tegowysyłane będą także emaile do osób będących w bazie adresowej CroppTown, wykorzystane zostaną również smsy.

Powstał także specjalny interaktywny serwis www.cropptown.pl, w któryminternauci znajdą nie tylko najnowsze kolekcje ubrań Cropp, ale teżfilmy i relacje z różnych imprez oraz wiele aktywnych aplikacjizachęcających do interakcji.

Na potrzeby akcji stworzono specjalny spot reklamowy, którybędzie emitowany w stacjach muzycznych 4fun.tv, MTV Polska, kinachoraz na ekranach w sklepach Cropp Town.Będą miały miejsce również działania sponsoringowe na antenie VivaPolska.

Kampanie wspierać mają dodatkowo działania w centrach handlowychi w prasie, własne eventy Cropp oraz specjalna komunikacja wpunktach sprzedaży.

Poza Polską akcja realizowana jest także w Rosji, Ukrainie,Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie, Estonii oraz w Rumunii.

Pomysły kreatywne kampanii powstały w agencji Momentum, ichwdrożeniem zajął się zespół kreatywny LPP. Media zakupił izaplanował dom mediowy Universal McCann oraz LPP we własnymzakresie.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+