Startująca właśnie odsłona telewizyjnej kampanii reklamowej Ikea pod hasłem "Ty tu urządzisz" przedstawia odbywające się w obszernej auli dyktando na temat mebli, w którym biorą udział dorośli. Przekaz zachęca bezpośrednio widzów, aby decyzje związane z urządzaniem domu podejmowali w zgodzie z własnym gustem, niezależnie od oceny innych. Kampania, mająca charakter wizerunkowy, jest skierowana przede wszystkim do kobiet w wieku 20-49 lat, które podejmują decyzje związane z zakupem mebli. W ubiegłorocznych odsłonach akcji "Ty tu urządzisz" występowali Kleopatra (więcej), król Artur (więcej ) oraz kosmonauta (więcej).
Obecny etap od 15 stycznia obejmuje zarówno stacje ogólnopolskie (TVP, Polsat, TVN), jak i tematyczne (np. TVN Style, TVN 24 i kilkanaście kanałów niszowych), a także serwis internetowy ikea.pl. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lutego - przygotowała agencja PZL, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.












