PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
eDziecko wyprzedziło Parenting, mocno w dół Dzecisawazne.pl i Mamadu (TOP10)
eDziecko wyprzedziło Parenting, mocno w dół Dzecisawazne.pl i Mamadu (TOP10)
Dzieci spędzają tyle samo czasu na TikToku i YouTubie
Dzieci spędzają tyle samo czasu na TikToku i YouTubie
Na Netfliksie pojawi się polski serial „Agi Bagi” dla dzieci w wieku 2-5 lat
Na Netfliksie pojawi się polski serial „Agi Bagi” dla dzieci w wieku 2-5 lat
Egmont Polska ograniczył koszty o 6 proc., 4,8 mln zł zysku netto zamiast straty
Egmont Polska ograniczył koszty o 6 proc., 4,8 mln zł zysku netto zamiast straty
Egmont Polska nie będzie już wydawał książek dla dzieci. Jego właściciel sprzedaje ten dział do Harper Collins Publisher
Egmont Polska nie będzie już wydawał książek dla dzieci. Jego właściciel sprzedaje ten dział do Harper Collins Publisher
Połowa Amerykanów z małymi dziećmi to subskrybenci Disney+. Efekt koronawirusa
Połowa Amerykanów z małymi dziećmi to subskrybenci Disney+. Efekt koronawirusa
Wydawnictwo Zwierciadło po krytyce wstrzymuje sprzedaż książki „Instrukcja obsługi dzieci”. Nowe wydanie będzie przeredagowane
Wydawnictwo Zwierciadło po krytyce wstrzymuje sprzedaż książki „Instrukcja obsługi dzieci”. Nowe wydanie będzie przeredagowane
Polski startup LiveKid przejmuje kanadyjską aplikację Baby Manager. Poszerzy ofertę dla rodziców najmłodszych dzieci
Polski startup LiveKid przejmuje kanadyjską aplikację Baby Manager. Poszerzy ofertę dla rodziców najmłodszych dzieci
Coraz mniej spotów reklamujących żywność w przekazach dla dzieci
Coraz mniej spotów reklamujących żywność w przekazach dla dzieci
Unilever nie będzie kierować reklam żywności do dzieci poniżej 12 roku życia. "Dobry ruch w wymiarze PR"
Instagram nie pozwoli założyć konta dzieciom poniżej 13 lat. Chce chronić najmłodszych użytkowników
Instagram nie pozwoli założyć konta dzieciom poniżej 13 lat. Chce chronić najmłodszych użytkowników
Parenting.pl liderem serwisów dla rodziców, eDziecko.pl przed Onet.pl - Dziecko (Top10)
Stowarzyszenia Twoja Sprawa alarmuje w kampanii, że „pornografia uzależnia dzieci” (wideo)
Środki z 500+ wydawane głównie na dzieci i ich edukację (infografika)
YouTube wyda 100 mln dolarów na treści dla dzieci. Nie będzie reklam przy filmach dla najmłodszych
TBWALondon ruszyła z akcją, by pomóc rodzicom w akceptacji dzieci LGBTQ+
TBWALondon ruszyła z akcją, by pomóc rodzicom w akceptacji dzieci LGBTQ+
Trzy czwarte dzieci korzysta ze smartfonów. Spada popularność telewizji (wideo)
„Super Express” oskarżany o współpracę z kancelarią premiera ws. adopcji dzieci. „Publikacja to samodzielna decyzja redakcji”
„Super Express” oskarżany o współpracę z kancelarią premiera ws. adopcji dzieci. „Publikacja to samodzielna decyzja redakcji”
CCC w nowej kampanii zachęca do pomocy dzieciom na świecie
CCC w nowej kampanii zachęca do pomocy dzieciom na świecie
WHO: zdrowy rozwój dziecka to mniej czasu przed ekranem, lepszy sen i więcej ruchu
WHO: zdrowy rozwój dziecka to mniej czasu przed ekranem, lepszy sen i więcej ruchu
Dla większości Polaków program "500 plus" na każde dziecko jest sprawiedliwy społecznie
Dla większości Polaków program "500 plus" na każde dziecko jest sprawiedliwy społecznie
YouTube blokuje komentarze pod filmami z udziałem dzieci. „Wyjątkiem kanały starannie moderowane”
YouTube blokuje komentarze pod filmami z udziałem dzieci. „Wyjątkiem kanały starannie moderowane”
Radosne dzieci z zespołem Downa i chorobami w kampanii okularów Muscat
Radosne dzieci z zespołem Downa i chorobami w kampanii okularów Muscat
87 proc. dzieci i młodzieży w Polsce korzysta z internetu, średnio 18 godz. tygodniowo
Wpływ awantur i rozwodu rodziców na dzieci w kampanii społecznej „Ratuj Rodzinę” (wideo)
YouTube Kids startuje w Polsce z treściami od partnerów i kontrolą rodzicielską
YouTube Kids startuje w Polsce z treściami od partnerów i kontrolą rodzicielską
Dzieci od słodyczy wolą urządzenia mobilne
„Godni pomagania” - Socha, Piróg, Węglarczyk, Pazdan, Ohme i Cieślak w akcji PCK (wideo)
„Godni pomagania” - Socha, Piróg, Węglarczyk, Pazdan, Ohme i Cieślak w akcji PCK (wideo)
„Potrafię się zatrzymać” w kampanii promującej wychowywanie dzieci bez dawania klapsów (wideo)
„Potrafię się zatrzymać” w kampanii promującej wychowywanie dzieci bez dawania klapsów (wideo)
STS z serwisem i spotami o szkodliwości pornografii dla dzieci (wideo)
Valkea tworzy jednostkę Valkea for Kids zajmującą się family marketingiem
Valkea tworzy jednostkę Valkea for Kids zajmującą się family marketingiem
„Odblaski - dziecko bezpieczne na drodze” w akcji edukacyjnej PZU (wideo)