Dzieci kupują online

77 procent amerykańskich dzieci w wieku 8-14 lat dokonało zakupu wInternecie - wynika z badania agencji Stars for Kidz.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dzieci z tej grupy wiekowej najbardziej zainteresowane sąmuzyką, grami wideo, filmami, odtwarzaczami MP3 i gwiazdamishowbiznesu.

27 procent dzieci poprosiło kogoś innego o wykonanie za nichzamówienia w Internecie, 26 procent robiło zakupy za pomocą tzw.gift card, 23 procent skorzystało z karty kredytowej swoichrodziców, 15 procent namówiło rodziców w inny sposób na internetowyzakup oraz - co zaskakujące - 8 procent zapłaciło przy użyciuwłasnej karty kredytowej.

56 procent dzieci robiących zakupy w sieci twierdzi, że pomagarównież swoim mamom w internetowych transakcjach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję