Dzięki sukcesom Małysza skoki zyskały widzów

W minioną niedzielę Adam Małysz po raz czwarty został zwycięzcą w klasyfikacji generalnej PŚ w skokach narciarskich. Dekorację mistrza obejrzało prawie 9 mln widzów.

pp - AGB Nielsen Media Research
pp - AGB Nielsen Media Research
Udostępnij artykuł:

Rozegrany w niedzielę 25 marca konkurs Pucharu Świata w Planicy był ostatnim w tym sezonie. Jedyną tego dnia serię lotów narciarskich obejrzało na antenie TVP1 7,69 mln widzów, dając stacji udziały na poziomie 63,81 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Z kolei dekoracja zwycięzców konkursu i całego Pucharu Świata przyciągnęła przed szklane ekrany 8,75 mln osób, a jej udziały były rekordowe i wyniosły 64,09 proc.

Obie niedzielne transmisje z Planicy znalazły się na czele najpopularniejszych relacji z konkursów w sezonie 2006/2007. Na trzecim miejscu uplasował się konkurs z Zakopanego, rozegrany 20 stycznia br. Obejrzał go co drugi telewidz mający włączony w czasie transmisji telewizor, czyli łącznie 7,23 mln osób.

Lp.ProgramDataAMRSHR %1Zawody PŚ w Planicy - dekoracja25-03-20078 746 93464,09%2Zawody PŚ w Planicy - konkurs25-03-20077 690 92163,81%3Zawody PŚ w Zakopanem20-01-20077 233 37151,04%4Zawody PŚ w Titisee-Neustadt03-02-20077 192 13055,10%5Zawody PŚ w Oslo18-03-20077 054 16847,74%6Zawody PŚ w Willingen10-02-20076 815 82350,89%7Zawody PŚ w Oslo17-03-20076 772 17551,58%8Zawody PŚ w Obertstdorfie28-01-20076 596 44544,96%9Zawody PŚ w Planicy23-03-20076 355 28056,53%10Zawody PŚ w Kuopio13-03-20076 066 91849,95%

Średnia oglądalność wszystkich transmisji z zawodów Pucharu Świata w sezonie 2006/2007 wyniosła 5,55 mln. Oznacza to wzrost o ponad milion widzów w stosunku do poprzedniego sezonu. Jednak nie udało się dorównać widowni sprzed dwóch lat, gdy średnio konkursy śledziło niemal 6 mln widzów.

SezonAMRAMR %SHR %2006/20075 552 24015,43%44,57%2005/20064 453 17112,40%39,76%2004/20055 981 67016,64%49,45%

Widzami konkursów w skokach narciarskich są głównie mężczyźni, osoby mające 50 lat i więcej, mieszkańcy wsi i najmniejszych miast z wykształceniem podstawowym i średnim.

ADH %PłećMężczyźni54,45%Kobiety45,55%Wiek4- 9 3,51%10- 153,98%16 - 193,13%20 - 243,61%25 - 294,81%30 - 346,62%35 - 395,11%40 - 447,12%45 - 499,80%50 - 5411,94%55 - 5910,47%60+29,91%Wlk.miastaWieś35,25%< 50 tys.27,51%50-100 tys.8,76%100-200 tys.8,18%> 200 tys.20,30%ZawódTop management7,17%Pracownicy szczebla średniego11,09%Pracownicy fizyczni i rolnicy18,64%Emeryci41,40%Inne21,70%WykształceniePodstawowe48,88%Średnie33,38%Wyższe10,26%Inne7,48%

pp - AGB Nielsen Media Research
Autor artykułu:
pp - AGB Nielsen Media Research
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"