Siedem wydań “Dzień dobry wakacje” w okresie od 1 lipca do 12 sierpnia br. notowały średnią oglądalność na poziomie 861 tys. widzów, co dało TVN 14,58 proc. udziału w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W paśmie nadawania magazynu TVN jest liderem rynku. Drugie miejsce zajmuje TVP1 osiągając 9,93 proc. udziału (nadaje ona głównie programy dla dzieci i młodzieży). Trzecia jest TVP2 (głównie dokumenty; 8,55 proc.), a czwarte miejsce zajmuje Polsat (głównie animacje dla dzieci; 7,05 proc.).
Najchętniej oglądany wakacyjny odcinek „DD wakacje” został wyemitowany 8 lipca br. i zgromadził 951 tys. widzów. Wszystkie spośród trzech topowych wydań przekroczyły granicę 900 tys. oglądających.

Kinga Burzyńska i Andrzej Sołtysik, fot. TVN (P. Bławicki/ East News)
Trzy topowe wydania programu
Oglądalność “Dzień dobry wakacje” na tle konkurencji











